Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Mener å ha lest at det skal være 18-20 grader på soverommet, men jeg føler det blir for varmt. Men på den annen side så synes jeg 15-16 grader blir for kaldt, selv om gutten er god og varm. Jeg lufter mye før sengetid, så det blir gjerne såpass kaldt før han legger seg, og så stiger temperaturen en grad eller to utover kvelden. Er det for kaldt? Han har begynt å snufse litt nå og hostet litt i natt, men det går visst forkjølelse også i barnehagen så jeg vet ikke om han har fått det der eller fordi det er for kaldt om natta. Hvor kaldt har dere det på natta?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 vi har det veldig kaldt! Bor i et hus fra 1800-tallet og har vanligvis ikke varme på i soverommene. Ungene har store dyner og på vinteren bruker de for det meste ullpysj... Tror nok ikke sønnen din har blitt syk fordi det er kaldt på soverommet, derimot er det bra at det er kaldt på soverommet når han er forkjøla, mindre sjanse for krupp!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg synes også 18-20 grader er alt for varmt, kan ikke fatte at noen kan sove godt når det er så varmt! Tror ikke gutten din tar noe skade av å sove i 15-16 grader.
Tina-30 Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 15 - 18 grader og han sover i ull.Får fort falsk krupp og hoste hvis det er varmt der..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Godt å høre Da skal jeg la være å bekymre meg for temperaturen på soverommet i det minste Han sover jo så godt når det er kaldt der, mye mer urolig når tempen stiger mot 20 grader. HI
Vossafår Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Våre sover med godt åpent vindu året rundt. 1 åringen sover inne hos oss enda, vi har vinduet oppe med en glipe på 30 cm.. Herlig å sove i friskluft! Babyen er aldri syk (bank i bordet) til tross for kaldt rom på natta.
Oppnedx2 Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Vi har alltid vinduet åpent.. Så er godt og kaldt. Aner ikke hvor mange grader. Sover i ull nå om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå