Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 mensen kommer etter fødselen. Da tenker jeg på dei som ikkje har ammet ? Eller kor lang tid fra 1 ,2 eller 3 mnd amming før mensen kom tilbake? Jeg ammet i 2 uker og barnet er 7 uker og føler jeg har fått eggløsningslimet tilbake eller er det fortidligt ?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Det varierer så fra person til person at det er faktisk umulig å svare på.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Alt fra med en gang til rundt året kan det ta før den kommer tilbake, veldig forskjellig og alt er normalt. Det kan godt være mensen som er på vei.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg fikk den igjen 8 uker etter fødsel. Ammet hovedsaklig, men hadde litt lite melk, så måtte supplere med mme. Men var uregelmessig, fikk den ikke igjen før jeg begynte på Cerazette 3 1/2 mnd etter fødsel, og den har vært fraværende siden(snart 11 mnd siden fødsel)
lille sprelle Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Veldig individuelt. Jeg fikk den igjen etter 8 mnd tror jeg det var
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Jeg fikk den tilbake 6,5 mnd etter første fødsel, og 9 mnd etter andre fødsel. Er litt spent på hvor lang tid det tar denne gangen. Har ikke fått mensen igjen enda iallefall, og babyen vår er 5 mnd gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå