Gå til innhold

Jeg er så sliten og trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bli opplagt uansett hva jeg prøver. Babyen blir nesten ikke leka med før pappaen kommer hjem fra jobb for jeg orker ikke. Vil bare sove

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på pga nattevåk da eller?

Hvis ikke, skulle du kanskje tatt en tur til legen og få sjekket blodprosent/jernlager eller stoffskiftet ditt.

Skrevet

Har det sånn jeg også.men barnet mitt er 4 år og i barnehage hver dag.ligger stort sett i senga hele dagen mens han er i barnehage. nå får jeg snart komme meg av gårde og hente guttungen-spedbarns tiden var ikke noe trivelig for meg.taklet ikke at barnet ikke sov og min mor var der hele tiden og hjalp til.Skjønner hvordan du har det.Det blir bedre.

Skrevet

Ja energien blir mer tappet når man har fått baby... Ammer du? For det kan være medvirkende hvis du ikke spiser nok ;) Mange faktorer som spiller inn... Helt ny situasjon?!, lite søvn, spiser ikke nok, jernlageret, hormoner, kanskje litt babyblues?

Hør med fastlegen din, spør om litt avlastning av mannen + familie. Prøv å få deg en gåtur alene på kvelden imens far passer baby ;) Det gjør underverker å få frisk luft og bittelitt alenetid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...