Gå til innhold

Det var dette med førerkortet da!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med det. Har ikke lyst, men har innsett at jo eldre barna blir jo mer behov er det for å ha førerkortet. Sitter og leser og det går bra. Tenkte jeg skulle ta teorien snart, og tar noen tester på nettet.

Er det noen som vet hvilke sider som er best og som ligner mest på den jeg skal opp til?

Og er det bare jeg som synes dette er tungt og et stort ansvar? Jeg er ikke direkte redd når jeg kjører nå. Når jeg øvelseskjører er det greit. Når jeg har kjøretimer er det rett og slett hat. Gruer meg til hver time. Føler jeg ikke får det til, og føler meg i veien i trafikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat likens om det er no trøst

Skrevet

Har det akkurat likens om det er no trøst

Uff, ja det er egentlig det ;) Føler det bare er jeg som er helt elendig på dette. Men vi skal klare det, skal vi ikke? :) HI

Skrevet

Jooo! Min mor tok 85 timer og har enda ikke kjørt opp. Håper virkelig jeg ikke trenger så mange xD prøver å øvelseskjøre med sambo men begynner bare å grine:p haha masse lykke til HI!

Skrevet

Jooo! Min mor tok 85 timer og har enda ikke kjørt opp. Håper virkelig jeg ikke trenger så mange xD prøver å øvelseskjøre med sambo men begynner bare å grine:p haha masse lykke til HI!

Takk, du også! :) Har du forresten tatt tester på nett? Og hvilke sider er du mest fornøyd med? HI

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Kjøp teoritentamen på teoritentamen.no. Den er nesten identisk med selve prøva. Og siste kapittelet i boka er omtrent ikke noe vits å lese. Når jeg tok sertifikatet handla siste kapittel om båter og tog så det droppa jeg :P

Skrevet

Hehe, hadde det akkurat sånn jeg også. Stresset som en gal, var helt rød i ansiktet og var svett og fæl etter en kjøretime :P

Men sto på første forsøk, både teorien og selve oppkjøringa. Kjørelæreren min sa at det var "typisk damer" at vi vil at alt skal være perfekt selv om man faktisk enda lærer å kjøre. Ingen som forventer at en 1.klassing skal kunne perfekt rettskriving? Lykke til!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! :) Da prøver jeg teoritentamen.no, tusen takk! :) HI

Skrevet

Hvis du får tak i Naf cden med teoriprøven, så er den super!!:) Etter at jeg hadde tatt den noenganger, så klarte jeg teoriprøven på 9 minutter, og med 1 feil..;)

Skrevet

Hvor får man kjøpt den cden? Har leita en god stund. :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt den cden? Har leita en god stund. :)

Jeg var så heldig at jeg fikk låne den av en kamerat, men de har den kanskje på NAF sentre eller noe? Hvis ikke kan det lønne seg å spørre noen man kjenner, kan hende noen har den liggende:)

Skrevet

Lykke til :) Selv tok jeg lappen da datteren vår var 1 år. Syntes det var grusomt med kjøretimer, og var livredd i dager før timene, men det gikk jo egentlig ganske så bra. Stod på oppkjøringen :) Syntes det var skummelt å kjøre bil i starten, men ordnet seg etter en mnd eller to. Har nå klart å kurere parkeringsskrekken min også ;) Yey!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...