WildPrincess Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Før jeg fikk barn var det ikke noe problemer i det hele tatt. Etter første barnet ble det merkbart at nå var noe på gang... men nå etter siste er det håpløst. Jeg blir kvalm av mitt eget selskap og syntes selv jeg er ganske så ufordragelig Merker selv at jeg i dagene før mens begynner å plukke den ene krangelen etter den andre med samboeren. Stakkar han får virkelig gjennomgå og jeg føler meg som den super hurpa Er desperat etter å finne noe som kan roe denne bitchen i meg og få meg til å oppføre meg normalt igjen. Blir depprimert og det begynner å bli et seriøst problem Hva har dere som har hatt dette problemet erfart at har hjulpet???
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 trening, regelmessig, har dempet både de psykiske og de fysiske. Men noen perioder hjelper ingenting...Skal ikke butte mye ekstra mot for at "Bitchen" skal komme tilbake. Men i en vanlig måned, uten noe ekstraordinært (negativt) så er jeg så og si nesten uten PMS etter at jeg kom meg i form Og en joggetur eller tøff treningsøkt er nok til og ta livet av "surkjerringa" om jeg føler noe er i "emming"....Når jeg tenker etter så er det "til rett tid i perioden" at mannen spør om jeg ikke skal ut og jogge den dagen...Jeg BLIR i bedre humør ogm jeg får slite meg ut fysisk:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har også blitt sånn. Kjenner det murrer en konstant irritasjon inne i meg. Var ikke sånn før! Jeg tenkte å prøve p-piller (har kobberspiral nå).
ellen-propellen Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Det eneste som virker er sjokoladeis med brownie. Nærmere bestemt Ben &Jerry
WildPrincess Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2012 Bruker hormonspiral nå... og det hjelper ikke... eller kan jo hende at jeg hadde vært værre uten (grøss og gur om det skulle vise seg og være værre ) Hadde før jeg ble gravid ingen mens heller med hormonspiral, men så heldig er jeg ikke nå Trening har jeg prøvd tidligere uten spessiel effekt for akuratt dette... men det er jo uansett noe som hjelper på humøret og selvfølelsen så det er det bare å ta seg selv i nakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå