Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 At jeg nesten sovner på sofaen kl 21.30 Har jo ikke noe liv lenger. Og mannen vil gjerne sitte opp lenger, så jeg legger meg alene hver kveld. Men er virkelig så ille at jeg ikke klarer å holde meg våken. Saken er at jeg sover ikke noe dårligere om natten nå enn før, har en unge på 1,5 år som sover greit. Er oppe kl 6 hver dag for må det for å rekke jobb i tide. Våkner av meg selv OFTE i 4-tiden om natta og sliter med å sovne igjen. Sovner jeg så våkner jeg igjen kort tid etterpå, og sånn fortsetter det til kl ringer. UTROLIG frustrerende. Føler meg som en vandrende zombie. Sliter mer med trøtthet nå enn da jeg hadde en nyfødt baby som nesten ikke sov jo. Hva skjer?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Gravid?? Akkurat sånn jeg har det nå,og jeg er gravid
Loglady Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Å være stuptrøtt kl halv ti nÅr det har gÅtt i ett fra kl seks om morgenen, er ikke noe mysterium. Det er naturlig.
Musemorbr / Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Jeg går i seng mellom 20 og 21.30 nå for tiden. Merker at å ha en på 14 måneder krever veldig mye mer av meg enn den verste søvnløse babytiden gjorde. Jeg er mer sliten nå enn noen gang før. Det er nok en normal fase og jeg er i alle fall ikke gravid. De er jo enormt aktive denne tiden og man får jo ikke hvile fra morgen til kveld siden man må være fysisk etter dem hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #5 Skrevet 8. mars 2012 Sjekk stoffskiftet, jernlager,vitaminer osv.. får du nok frisk luft og spiser bra? http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/stoffskiftelavt.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå