Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Heisann Jeg bare lurer på hvilke kjønn dere har, og i hvilken rekkefølge de kom? Og om alle har samme far og mor.. Og kanskje et par setninger om hvordan livet med 4 unger er? Takk takk
Makemyday Skrevet 8. mars 2012 #2 Skrevet 8. mars 2012 Har to jenter og en gutt. Kommer en liten gutt til i mai. Alle har samme mor og far ja. Tror det blir veldig koselig med en liten en igjen. Ikke planlagt med likevel veldig velkommen. De andre er 8,13 og 15 år dette året, og regner med litt ekstra hjelp innimellom. De gleder seg veldig de også. Det hadde jeg ikke helt trodd faktisk. Tenkte kanskje de største ville synes det var flaut, men de bare gleder seg og tar del i innkjøp til den lille og viser masse interesse for lillebror i magen.
Gullunger Skrevet 8. mars 2012 #3 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har tre gutter på 8, 11 og 14. Nå kommer lillesøster (alle med samme far ja), og de gleder seg kjempemasse. Veldig engasjerte! Mange sier at jenta kommer til å bli bortskjemt. Ja vel, da blir hun det da... Jeg gleder meg også enormt! Er jo en stund siden sist med en baby i huset!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 har tre jenter 9,6 og 5år og en gutt på 3 mnd. samme far på alle overgangen fra 3 til 4 barn var veldig enkel, faktisk så lettvint at vi kommer til å gå for nr 5! for vår del er det viktig med en del rutiner: lekser skal gjøres så fort som mulig på ettermiddagen, alle skal spise kveldsmat og pusse tenner/stelle seg for natten samtidig -selv om eldstejenta får være lenger oppe enn de andre. de må hjelpe til med litt husarbeid, som å legge (egne)skitne klær til vask hver kveld, hjelpe til med middagen innimellom, rydde egne rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå