Gå til innhold

Kjøpte stavmikser igår ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva i all verden kan jeg lage med den? :P

Fikk bare for meg at en sånn er smart å ha, men hva som kan lages med den aner jeg ikke :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker den masse. Bruker den til å mose grønnsakene i supper, poteter til potetmos og når vi lager sausen til pizza f.eks. Genial når man lager barnemat selv også ;-)

Skrevet

Hehe.. Jeg ønsket meg en sånn i julegave, og fikk det... Hadde og fått for meg at det er lurt å ha.. Men har enda ikke tatt den ut av esken. Aner ikke hva jeg skal bruke den til :P

Håper på tips her :)

Skrevet

genial til å lage babymat med.

Veldig grei å bruke om man vil lage salsa, guacamole, forskjellige dipper selv. osv.

Bruker den og til å kutte opp ting med, potetmos. Om du fikk med vispen, så er jo den genial til krem, vaffelrøre osv. :)

Skrevet

Jeg bruker den til supper, sauser, barnemat osv osv. Min kan man også bytte ut så man setter på en visp og pga det har jeg ødelagt min... Den vispen tåler kun å vispe veldig flytende ting. Jeg har brukt den til å vispe kremen som er oppå gulerotkake og det har den ikke tålt.

Skrevet

Hmm ... Jeg lager ikke supper, dip eller barnemat selv. Tydeligvis ikke så mye vits å ha en sånn i hus for meg :P

HI

Skrevet

Hvorfor ikke prøve? Veldig enkelt!!

Skrevet (endret)

Haha, jeg har også en sånn liggende i en skuff. Aldri blitt brukt tror jeg. Da jeg jobbet på et dagsenter brukte vi en sånn for å mose maten til en bruker, så til barnemat er den nok fin ;)

Endret av Mandalas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...