Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Noen her som har søkt husbanklån? Hvor lang tid tok det før du evt. fikk svar, og hvordan fikk du svar? Brev i posten? Går å venter på svar i disse dager..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Jeg også venter på svar.sendte inn i begynnelsen av februar.burde ikke svaret snart komme da??
Gjest meg mamma? Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Noen her som har søkt husbanklån? Hvor lang tid tok det før du evt. fikk svar, og hvordan fikk du svar? Brev i posten? Går å venter på svar i disse dager.. Jeg venta i 7 måneder
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 7 mnd?Det står at behandlingstiden er 6 uker..
Kliko Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Ser det er forskjell her ( litt rart når jeg tilhører et av de støste nav kontorene i norge). Her hadde jeg svar etter en mnd. og det var også behandlingstiden. Fikk brev i posten ja.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Tja...søkte i juni 2010...har ikke fått svar ennå...
fått nr 2 <3 Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Fikk svar i dag og leverte for to mnd siden. startlån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå