Gå til innhold

Gi meg et kraftig spark i ræva!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet forran TV og PC i 3 timer. å her er det mye som skal gjøres.

-Henge opp, og sette på ny maskin med klær

-Lufte rom, og skifte på sengene

-Brette sammen å legge påplass klær

-Vaske dassen og dusjen

-Støvsuge og vaske over gulvene i gangen, stua og på kjøkkenet.

Oh, dette var overveldene. Vet ikke hvor jeg skal begynne.

Faen assa, bruker jo ikke å være så lat, bruker jo egentlig å like huarbeid..

Late late meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Og alt må gjøres idag?

Vi fordeler litt utover uka.

Skrevet

Haha, ja, jeg sitter også plassert her idag. Er oppe fra stolen og smårydder en gang iblant bare ;)

Skrevet

Sett på musikk på full guffe om du har muligheten. Så begynner du med maskinvasken, for den kan stå å putre alene. så setter du døra på vidt gap så får du lufta. foråpentligvis blir du så kald at du må støvsuge og vaske gulvet for å ikke fryse. Og da er du i gang. så skal du se at huset er ferdig på null komma tiks :)

Hjalp det?

Skrevet

Jess! Nå er musikken på fullt skuv! hører nesten ikke meg selv tenke. haha!

Nå hører dere ikke mer ifra meg før jeg er ferdig!

Håper jeg ;)

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Spark i ræva er sendt :P

Skrevet

Samme greia her!!!

Men har nå luftet soverommene og redd senger, satt på ny maskin m klær, brettet klær...

..og tuslet på kjøkkenet og funnet meg potetgull!!!! Mmmmm, koooos. Skal Nok få angret med på kosen senere ;) Sofan nå ;)

..fortsette med klesvasken etterpå ;) Og rydde litt.

Skrevet

Det er da ikke så mye, egentlig. :eridetpositivehjørnetidag:

* Sette på en maskin med klær - hive klær inni, fylle på vaskemidler og skru på tar kanskje 5 minutter.

* Lufte rom - gå inn i rommet, åpne vinduet. Tar max 5 miutter det også

* Vaske dassen og dusjen - Skyll veggene i dusjen. Spray på såpe, la stå en stund. Sprut rengjøringsmiddel (hva du enn bruker) langs kanten på dassen, la stå en stund. Tar ca 5 minutter det også.

I mellomtiden:

* Henge opp klær - Vet ikke hvor mye klær, eller hvilken type klær det er, men la oss si 20 minutter da for å beregne godt med tid. Musikk til arbeidet gjør alt så mye bedre.

* Nå går du tilbake til dusjen og doen og skrubber veggene i dusjen litt før du skyller over. Kjør en runde i dassen med dokosten. Skyll ned. La oss si 10 minutter, hvis du er nøye med skrubbing av veggene i dusjen.

* Røske sengetøy av dyner og puter - 15 minutter, dersom dere er feks 4 personer, og du ikke er alt for uvøren med sengetøyet ditt. Husk å sortere sengeklærne etter farger evt med det samme du er i gang, så du kan slenge på sengetøyet til vask når den maskinen som er i gang er ferdig. =)

* Legge på nytt sengetøy til fire sett dyne/pute - 30 minutter (mulig dette er mye, men jeg er litt knotete med slikt når jeg må gjøre det alene... hehehe...). Samtidig kan du sikkert lukke igjen vinduene igjen nå, det er nok bra luftet nå.

* Brette sammen og legge på plass klær. Vanskelig å si når man ikke vet hvor mye det er snakk om, men... 30 minutter? Husk musikk. =)

* Støvsuge og vaske gulv... Sukk... Her kommer vi til det jeg hater mest av alt her i verden... Men la oss si 1 time... :motløs: Hahahaha...

Ok... Så 3 timer totalt med husarbeid. Det er jo litt, MEN! Så kan du sette deg ned å kose deg med TV og PC igjen etterpå med verdens beste samvittighet, for du har vært FLINK!!!! =)

Jeg burde sikker jeg og, men jeg har jo nå heller viet min tid til å fortelle deg hvor flink du er. :klappepåskuldra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...