Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 jeg har alltid vasket meg ved å stikke en finger inn og liksom "skure" litt... huff hørtes fælt ut,,, men etter en runde sopp nå, fikk jeg en brosjyre om hvordan vaske seg, å da skulle man ikke vaske i kjeden.. er det å vaske i skjeden? å ta en finger inn og ut???ja dere skjønner=)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Ingen fingre som går inn her! Nei, du vasker bare alt som er utenpå... det som er hud helt ytterst, også kjønnsleppene, altså det meste som er frem til skjeden...
Tullsjura Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Bruker rent vann. Ikke noe vann inn i skjeden!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Aldri inni nei. Trodde det var barnelærdom? Ikke rart du sliter med sopp...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 aldri lært det jeg,,,, he he... ikke slitt med sopp, første gang på 35 år..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Vasker alt på utsiden, aldri innsiden. Skal ikke forstyrre bakteriefloraen på innsiden, der er det selvrensende.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Siste dagen av mensen tar jeg en liten "skuring" (som du kaller det så fint ) inni, for å få ut siste rest. Ellers er det utenpå, først med såpeskum der jeg skal barbere, og så med rent vann på indre lepper. (Ble veldig detaljert det her). Jeg har en ex som stappa fingeren inn med lanosåpe på hånda når vi dusja sammen (ugg). Han visste ikke i en alder av 25 at man ikke vasker innvendig med såpe! Ikke trodde han på meg når jeg sa det heller, og syns jeg var ekkel som ikke vaska meg inni. Dust...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Jeg vasker utenpå først med litt underlivssåpe (jeg foretrekker lactacys skum eller dr greve skum), vasker i "krokene utenpå, skyller godt og vasker bak tilslutt. For en del år siden drev jeg og spyte innvendig med vann, trodde jeg ble ren.. Fikk sopp nesten hver mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå