Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Gravidplagene har meldt seg igjen, verre enn sist! Hater det forbanna greiene!!!! Så var hos legen, og fikk resept på kombinasjonspakning på scheriproct. Da jeg kom hjem leste jeg i pakningsvedlegget at det ikke anbefales de 3 første mnd i svangerskapet. Jeg kontaktet legen igjen, og hun sa at i felleskatalogen står det at plagene for mor veies opp mot risiko for barnet, og hun trodde ikke det var spesielt farlig. Jeg er veldig plaget med dette,og ser ikke hvordan jeg skal holde ut nesten 2 mnd til med dette før jeg kan begynne med kuren?! Bruker dere det i de 3 første mnd? Etter fødsel kommer jeg til å be om operasjon. Vet det gjør ubeskrivelig vondt, men det er ikke akkurat behagelig å ha det slik hver dag heller.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hvilken operasjon er det som hjelper mot sopp?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Hvilken operasjon er det som hjelper mot sopp? Når begynte sopp å behandles med scheriproct??
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Hvis du er i tvil om du vil bruke scheriproct i første trimester, så kan det være verdt et forsøk med Alcos-anal. Inneholder ikke steroider og er trygt under hele graviditeten. Reseptfritt er det også... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå