Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Noen her som kan tyde drømmer, eller vil prøve seg på mine? Har et par-tre drømmer jeg drømmer stort sett hver natt. Aner ikke hva disse betyr. Selv har jeg "studert" litt drømmetydning, men dette er beyond hva jeg får til. Drøm en. Er på ferie/en ny plass med venner. På et eller annet tidspunkt tar det helt av, ut av det blå, og det er plutselig zombier på jakt etter oss. Dette skjer oftest på et hotell, noe som ligner en Drgammel skole eller i en mystisk kjeller. Jeg er alltid livredd før jeg blir tatt, men har de først fått tak i meg så er alt "ok", og jeg våkner bare. Vil ikke alltid sove med en gang. Drøm to. Handler om min gamle ponni som jeg avlivet for noen år siden. Får i begynnelsen av drømmen vite at jeg og noen andre skal ri på tur. Så klart kommer det alltid noe i veien, og drømmen vannes ut og går ofte over til å bli en av zombiedrømmene. Drøm tre. Igjen, på ferie eller nyinnflyttet i nytt hus. Mesteparten av drømmen består i å gå fra rom til rom, mens jeg prøver å finne ut hvilket jeg vil skal være mitt. Hver gang jeg har valgt et, så ser jeg at rommet på andre siden av gangen er bedre, og bytter. Og slik fortsetter det til det dukker opp zombier. Drøm fire. Jeg havner på merkelig vis på høye stede. Vært i Eiffeltårnet en gang, i en supergigantiskhøy vannsklie i et badeland (eksisterer ikke i virkeligheten), kjempehøyt fjell med stup osv. Og jeg får innfall om å hoppe. Jeg er redd i det jeg hopper, men alltid et sekund etter så nyter jeg det. Jeg dør aldri, men lander pent og pyntelig enten i vann eller i et tre, altettersom. Ellers drømmer jeg ofte at jeg flyr. Da oftest i de drømmene zombier er etter meg, ender alltid med at flyveevnen forsvinner. Da våkner jeg av meg selv. Med mindre dere tror jeg er helt gal, så hadde det vært morsomt om noen ville prøvd seg som drømmetyder for meg : >
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 http://www.droemmetydning.com/ Prøvd den der sida, fikk ikke så mye vettugt ut av den
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 Jeg tyder drømmene dine til at du ser for mye på zombiefilmer/serier. Slutt med det og se bare hyggelige ting så bedrer det seg nok.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Zombiedrømmene har jeg hatt i flere år, lenge før jeg begynte å se på serier og filmer som innebar zombier. Snakk om 8-10 år med disse drømmene.. Jeg hadde nok tenkt på det selv om så var tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå