Gå til innhold

Katteluke med chip eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal enkelt og greit kjøpe katteluke. Lurer på om vi skal ha med chip eller om det er unødvendig.

Koster liksom 200 for den uten chip og 1200 for den med chip..

hmm?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har uten, og døra går begge veier. Aldri hatt problemer med andre katter her

Skrevet

Har hørt at om en fremmed katt kommer inn, følger den i så fall så tett opp i baken på din katt at den uansett rekker inn før chiplåsen rekker gå i hakk. Og da slipper den kanskje ikke ut igjen. Men det er skjeldent med fremmed besøk ja. Mange katter her, og aldri har noen blitt med vår inn. Ikke om døra står åpen heller.

Skrevet

Jeg har en med chip men aldri brukt chippen. Er du usikker så kan du jo kjøpe den så ser du an. Men har du en katt som er vant å gå med halsbånd? Det var min, men jeg ville ikke ha den halsbånda med chippen på henne. Den er ganske så stor og litt tung for en liten kattehals. Så vi har aldri brukt den. Hos oss blir jo luka brukt av nabokatter også men det er ikke så stort problem. Er snille katter rundt her. Og hun bruker ikke skuret for å spise der heller. Jeg har ikke lyst å mate hele nabolaget :P

Men så har jeg lest om andre som har den og for dem har det funka bra. Skal du ha mat der eller er det bare for å sove? Er katten ute om natta? Det er aldri min.

Skrevet

Vi har hatt mye problemer med at en katt i nabolaget kommer inn og driter og gir vår (kastrerte hannkatt) juling. Vurderer å kjøpe luke med chip, den vil da fungere med den chipen katten vår har fått satt inn under nakkeskinnet.

Har brukt ca 2500 kr på dyrlege fordi vår katt har blitt skadet av nabokatten, som de nekter å kastrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...