Gjest Miryks Skrevet 7. mars 2012 #1 Skrevet 7. mars 2012 Så i en annen tråd at tassen til mannen var 20 cm, andre var 23 cm. (Jeg mener ikke dette som uthenging, beklager om dere tar det den veien :S ) Så jeg lurer. Finnes det virkelig folk som måler tassen til mannen?
Moden mamma til 3 :) Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hahaha... Nei, vet du hva! Det kunne aldri falle meg inn å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Her var det fram med målebåndet på første date! Måtte jo vite om det var noe å satse på!!!!
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 tenkte akkurat på det samme! Trodde det kun var tenåringsgutter som visste nøyaktig størrelse på utstyret sitt! Og som svar på spørsmålet: Nope! Har ikke tenkt tanken! Nøyer meg lenge med å vite at den passer meg!
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Javisst! Jeg måler utstyret hans og han måler puppene mine, de er blitt 3 cm lengre etter siste graviditet
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har målt han en gang. Men skal ærlig innrømme at jeg husker ikke målene, da dette er 12 år siden hehe. Men ble litt inspirert av den andre tråden til å måle han igjen, ene og alene pga den ene setningen om "han er 23cm, men det er ikke du innvendig". Mannen elsker å bånne meg, og jeg er veldig glad i dette selv, men noen ganger gjør dette veldig vondt, så må nesten prøve å få malt han nå Hvordan kan jeg finne ut hvor "dyp" jeg er? Hehe.. Finnes det et standardmål for alle som er sånn ca, eller må jeg bare måle utifra hvor langt han kommer inn?? Haha for noen spm, men dere fikk meg til å lure:P
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Nope. Her er det akkurat på grensa til At det er ubehagelig. Jeg må si at det å måtte dra opp målebånd på kjærestens utstyr er litt rart. :/ så lenge han funker, er passe lang og passe tykk så er jeg mer en fornøyd!! Og det viktigste er jo uten tvil hvor lenge han holder ut! Hjelper lite med det kongeutstyret om det er en, to, tre også ferdig med det.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Nei, det har vi ikke gjort. Hahaha... Husker "vi" gjorde det, eksen og jeg, vi var da 16-19 år. Han var da 18 cm synes jeg å huske. Tror mannen har mindre enn det, men er myyyye bedre i senga og mangler ikke en cm. Hahahaha... Det var nok noe vi fant på i litt yngre alder ja, det er jo faktisk ikke interessant en gang...
Gjest Miryks Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har målt han en gang. Men skal ærlig innrømme at jeg husker ikke målene, da dette er 12 år siden hehe. Men ble litt inspirert av den andre tråden til å måle han igjen, ene og alene pga den ene setningen om "han er 23cm, men det er ikke du innvendig". Mannen elsker å bånne meg, og jeg er veldig glad i dette selv, men noen ganger gjør dette veldig vondt, så må nesten prøve å få malt han nå Hvordan kan jeg finne ut hvor "dyp" jeg er? Hehe.. Finnes det et standardmål for alle som er sånn ca, eller må jeg bare måle utifra hvor langt han kommer inn?? Haha for noen spm, men dere fikk meg til å lure:P Hehehe Du kan jo ta en dildo, dytte så langt inn du kan, holde med to fingre på dildoen helt inntil kjønnsleppene, så måler du bare når du har tatt den ut :> Jeg elsker å bånnes. Jeg aner ikke hvor lang gubben er, men han passer tydeligvis meg utmerket siden det ikke gjør vondt når han bånner
Mandalas Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Nei, hva skulle vi brukt den målingen til? Skryte på forum selvsagt.
Gjest Miryks Skrevet 7. mars 2012 #13 Skrevet 7. mars 2012 Lurer bare på hva som ligger til grunn for at DAMA skal være stolt for at typen is hung like a horse. Det er jo mannens kuk, ikke damas? Uansett, stor tass er vel garantert stor elsker?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Hvor dyp man er varierer fra kvinne til kvinne, og vil også variere ut fra hvor opphisset man er. En gjennomsnittlig vagina er 9,5 til 14,6 cm dyp, ifølge en artikkel på KK som kom opp ved kjapp googling Det forklarer hvorfor det gjør vondt noen ganger, mens andre ganger kommer han aldri dypt nok Tror du hvor trang man er kan ha noe å si på dybden?Takk for svar #8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 hoho.. nei! "Frem med snabelen, her skal det måles" neeh! Men for min del kunne han ha vært en cm mindre, eller jeg en cm dypere. Får av og til litt vondt, å det er ikke så stas
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har målt han en gang. Men skal ærlig innrømme at jeg husker ikke målene, da dette er 12 år siden hehe. Men ble litt inspirert av den andre tråden til å måle han igjen, ene og alene pga den ene setningen om "han er 23cm, men det er ikke du innvendig". Mannen elsker å bånne meg, og jeg er veldig glad i dette selv, men noen ganger gjør dette veldig vondt, så må nesten prøve å få malt han nå Hvordan kan jeg finne ut hvor "dyp" jeg er? Hehe.. Finnes det et standardmål for alle som er sånn ca, eller må jeg bare måle utifra hvor langt han kommer inn?? Haha for noen spm, men dere fikk meg til å lure:P Hehehe Du kan jo ta en dildo, dytte så langt inn du kan, holde med to fingre på dildoen helt inntil kjønnsleppene, så måler du bare når du har tatt den ut :> Jeg elsker å bånnes. Jeg aner ikke hvor lang gubben er, men han passer tydeligvis meg utmerket siden det ikke gjør vondt når han bånner Det var lurt Synd jeg bare har vibrator her hjemme:P Kan sjekke om den ene er lang nok! Haha!! Bånning er kjempedigg, når det ikke er vondt Men grunnen til det svarte en annen over her på Hoho!! (Blir nesten litt flau her jeg sitter)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Du av egen erfaring kan jeg noen ganger få kjempe vondt vis han er veeeeldig klar og jeg ikke er ordentlig i gang. Da må vi forsiktig komme i gang på en måte. Mens om jeg er good to go så gjør det sjelden vondt. Så tror det har noe å si i allefall. Og hvor kåte mennene er.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #18 Skrevet 7. mars 2012 Målte en gang i begynnelsen av forholdet ja, men da var jeg 16, så jeg er kanskje unnskyldt? Eller, tror faktisk jeg ville gjort det i dag også, bare sånn av ren nysgjerrighet.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #19 Skrevet 7. mars 2012 Du av egen erfaring kan jeg noen ganger få kjempe vondt vis han er veeeeldig klar og jeg ikke er ordentlig i gang. Da må vi forsiktig komme i gang på en måte. Mens om jeg er good to go så gjør det sjelden vondt. Så tror det har noe å si i allefall. Og hvor kåte mennene er. Ja det merker jeg også Kan aldri starte med å bånne, må varmes opp og utvides litt/strekkes litt ut først Og så pleier det å være kjempedeilig, men noen ganger gjør det også dritvondt uansett hvor lenge vi har varmet opp og utvidet. Han kommer jo såvidt inn i meg på starten av akten, går noen minutter før han er ordentlig inne. Han må jobbe seg smidig innover, men dette nyter begge to Noen ganger langt utti akten hjelper også litt glidemiddel under bånninga, men ikke alltid:P
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. mars 2012 #20 Skrevet 7. mars 2012 Du av egen erfaring kan jeg noen ganger få kjempe vondt vis han er veeeeldig klar og jeg ikke er ordentlig i gang. Da må vi forsiktig komme i gang på en måte. Mens om jeg er good to go så gjør det sjelden vondt. Så tror det har noe å si i allefall. Og hvor kåte mennene er. Ja det merker jeg også Kan aldri starte med å bånne, må varmes opp og utvides litt/strekkes litt ut først Og så pleier det å være kjempedeilig, men noen ganger gjør det også dritvondt uansett hvor lenge vi har varmet opp og utvidet. Han kommer jo såvidt inn i meg på starten av akten, går noen minutter før han er ordentlig inne. Han må jobbe seg smidig innover, men dette nyter begge to Noen ganger langt utti akten hjelper også litt glidemiddel under bånninga, men ikke alltid:P Godt vi er fler da. og ja det nytes her og. Nå skal det også sies at jeg er veeeldig stram da de klarte å sy litt mye etter sist fødsel og at jeg har knipe dilla. Så henner jeg får beskjed om å la vær å knipe Hehe.. Jaja.. Det var dagens sex debatt fra min side. venter nr to i kort av et par mnd så får nyte det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå