Gå til innhold

Hysteriaville.. here I come!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et innlegg her tidligere om barnet som hadde hatt omgangssyken tre ganger på tre uker. Idag hadde han helt løs avføring (vannaktig). Jeg satt meg ned og skrev ned alt jeg husket siden han ble syk første gangen.. Og når jeg setter det i sammenheng på den måten, ser det mer og mer ut som at det kan være en langtrukken sykdom og ikke enkelthendelser som tilfeldigvis har kommet tett i tett.

Ringte til legen og fikk time idag 1045. Jeg sitter her og tenker at de kommer vel bare til å le av meg når jeg tar med en gutt uten feber, uten nedsatt allmenntilstand til legen. Det er bare noe her som gjør at jeg er bekymret for han. Skal jo også nevnes at han nå har spist utrolig lite helt siden han ble syk første gang, den 16. februar.

Hvordan kan jeg legge dette fram så jeg blir tatt på alvor? Eller er jeg helt hysterisk som går til legen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke hysterisk, det er jo tydeligvis noe osm plager sønnen din, og det er veldig greit å få sjekket opp i det. Kan være et virus som henger lenge i, og som kanskje trenger medisiner. Eller allergi, uansett så er det veldig bra å sjekke opp i det. Og legen kommer ikke til å le av deg.

Hvor gammel er gutten?

Skrevet

Det var greit at du sa. Føler meg litt dum avogtil når jeg ringer til legen for "ingenting".. Men vi vanlige mennesker vet jo ikke hva som er ingenting og hva som er noe ;)

Han er to år.

Skrevet

Synes ikke du er hysterisk, og det tror jeg heller ikke legen vil synes. Langvarige mageproblemer børtas på alvor. Kan jo være han er allergisk/intolerant mot noe?

Skrevet

Jeg syns ikke du er hysterisk i det hele tatt. Omgangssyken får man vel ikke så tett oppå hverandre, så da tenker jeg at det kan være noe annet, allergi/magekatarr o.l. Flott at du har fått legetime :)

Skrevet

Da har vi vært hos legen. Det gikk fint og vi ble tatt på alvor føler jeg. Men han ville likevel "se det an" noen dager til ;) Målte blodprosenten og den var lav.

Takk for svarene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...