Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg trekker pusten dypt inn... Min mann har dratt fra meg og våre små barn til sin elskerinne, de bor sammen. Hun tar med våre barn i bassenget. Tankene spinner, min eks er en horebukk. Han har hatt mange sidesprang, jeg har tilgitt, gang på gang. Denne gangen er jeg helt nede i kjelleren, har fått sovetabeletter av legen. Det hjelper på.. Den første tiden, sover ikke, spiser ikke, puster ikke. Ser ingen vits i å sette bena ned på gulvet på morgenen, utenom å kjøre barna i bhg. I dag, gikk ut, trakk pusten dypt inn flere ganger i solen mens tårene trillet nedover. Jeg puster... Jeg lever... Enda en gang, dypt inn. Kjenner at jeg er her, jeg har et liv, og flotte barn. Så tenker jeg: Jeg kommer til å overleve, dette går nå bare oppover.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Varm klem til deg! Du fortjener så mye mer enn en drittsekk av en mann!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Bra! Du har rett, du kommer til å overleve dette. Du blir sterkere av det, til og med. Men Gud hjelpe meg så vondt det gjør mens det står på. Jeg heier på deg!
Gjest mammaitvil Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Bare at du klarer å tenke og skrive dette viser jo at du er helt utrolig sterk!! JA, du overlever, dette går oppover! Men at det er forferdelig hardt for deg, JA det skjønner jeg! En dag av gangen, eller kanskje en time, et minutt av gangen.. Men det går sakte men sikkert fremover! Du fortjener mye bedre!:-) Masse lykke til til deg, og mange varme tanker og klemmer <3 Alt som ikke dreper gjør deg sterkere..
førskolelæreren Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 En dag når du er lykkelig og ferdig med ham-vil han komme tilbake og be deg om tilgivelse. Da kommer han til å være den som sliter............. Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Så bra at du ble kvitt han! Det gjør vondt, men litt mindre vondt for hver uke som går. Om en stund har du det bedre enn du har hatt på mange år. Stor klem!
Storebror & Lillebror Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Jeg heier også på deg! Godt du er kvitt ham! Plutselig en dag (snart) forstår du ikke at du kunne sørge over drittsekken engang. Kos deg med barna, aktiviteter, familie og gode venner
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Når du endelig ser en utvei, et lite lys i tunellen, så vet du at det går fint. Det tar bare tid, muligens lang tid. Men så får du det bra, mye bedre enn hva du hadde sammen med en mann som va utro hele tiden. Varm klem
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Slik tenker en sterk kvinne - hurra for deg!!! Dette klarer du - du er bare så vidt begynt på den nye flotte veien som er din, og bare din videre. Den skal du utforske og glede deg over sammen med dine barn etter hvert som veien blir til. Gled deg over mange slike gode opplevelser i tiden som kommer - små øyeblikk som snur dagen fra mørk til lys. Du har sååå mye godt i vente der framme! Stoor og varm klem til deg - du sterke kvinne :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå