Gå til innhold

Dere som har født flere ganger..

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Yes da, jeg sitter her og føler meg totalt grønn :-P

Fødte en gutt for litt over et år siden, så jeg er ikke ny i "faget" når det gjelder fødsel, MEN.. Jeg våknet på natta med 4 minutter mellom riene mine, så jeg vet jo ikke noe om tiden før det er klart for å dra på føden.

Har slitt i en uke med mye kynnere som blir sterkere og smertefulle, men de dabber helt igjen. Men i dag har de holdt det gåent, og nå siste 2 timene har jeg startet å få nok så ubehagelig press nedover (føles ut som om ungen presser mot endetarmen) Er dette tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet? Altså, er det større sjanse for at det tar seg opp og blir rier nå, i forhold til bare vanlige kynnere? Er så lei av å vagge rundt her med unyttige kynnere!

Føler meg noe teit når samboeren spør hvordan det ligger ann, om jeg tror det kan bli så vi drar til føden i kveld/natt/morgen, for jeg må jo si som sant er; jeg har ikke peiling ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Og der dalte det igjen... Pokker til kropp :-P Vil så gjerne få den fødselen overstått..

Skrevet

Jeg holdt på sånn i flere uker før jeg fødte andre gang :( Jeg skjønte heller ikke med en gang når fødselen virkelig var i gang, men når riene kom ofte nok og ble sterke nok, så var jeg ikke i tvil om at fødselen virkelig var i gang.

Du skjønner det nok du også når det virkelig starter, så det er bare å vente og krysse fingrene for at det skjer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...