Gå til innhold

mannen er betatt av en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg en veldig sterk mistanke om. Jeg har selv vært betatt og småforelska i andre, men dette er første gang jeg har merka at han har vært det.

Men jeg føler overhodet ingen sjalusi! Dette er en dame jeg kjenner godt og omgås mye, men jeg bare smiler inni meg av det.

Jeg merker at jeg tenker endel på det, men føler ingen sjalusi i det hele tatt. Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert normalt for noen,. Det finnes jo så mange ulike typer forhold i dag.

Skrevet

Synes det er litt merkelig å smile av det.

Men da er det nok ganske uskyldig vil jeg tro.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg hadde IKKE smilt inni meg om jeg trodde mannen var betatt av en annen. Men der er jo folk så forskjellige ;)

Håper det bare er en uskyldig liten tankeokkupasjon og at det går over av seg selv :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg hadde IKKE smilt inni meg om jeg trodde mannen var betatt av en annen. Men der er jo folk så forskjellige ;)

Håper det bare er en uskyldig liten tankeokkupasjon og at det går over av seg selv :)

Ikke jeg heller. Da hadde jeg blitt redd for mitt forhold.

Skrevet

Det kommer jo helt an på.

Mener du betatt som i at han kanskje synes hun er ekstra søt, eller betatt som i forelsket? For det er en vesentsforskjell, mener jeg.

Hvis det er det første, og han ellers på alle måter viser at det er deg han elsker og vil ha, er det vel greit nok.

Er det det siste, ville hvertfall jeg vært litt urolig.

Skrevet

Jeg tenker at man må være veldig trygg på seg selv og sin partner for å kunne ta så lett på dette selv om det bare er en liten tiltrekning eller forelskelse.

Selv hadde jeg nok ikke taklet det så bra og blitt veldig usikker og sår, men jeg beundrer de som kan det og som unner partneren en liten tankeokkupasjon :)

Skrevet

jeg vet ikke ikke helt hvor betatt han er, vil ikke spørre. Det som bekymrer meg er egentlig ikke at han er betatt, det er ganske normalt, men at jeg ikke føler noe.

Forholdet vårt er igrunn ikke så godt, vi er kanskje mer venner. Men jeg hadde kanskje håpt at der var en liten gnist. :(

Skrevet

Men da bør du/dere kanskje jobbe litt med årsaken til dette?

For da tenker jeg jo at disse to tingene henger litt sammen. Du føler ikke så mye, han føler noe for andre. Og det kan vel umulig være bra?

Skrevet

nei, det var det. Er vel det jeg er redd for...

Skrevet

Normalt? Vet ikke..finnes mange rare forhold..men for meg hadde det vært utenkelig hvis jeg skulle gått rundt og vært glad fordi mannen min liker ei anna dama?!

Ok................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...