Gå til innhold

100% nattevaktstilling - finnes det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er alle stillinger på natt i mindre stillingstr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det finnes 100% nattevaktsstillinger.

Skrevet

det skal vel godt gjøres å fungere i det. Men det finnes i levelige prosentstillinger som med tilleggene utgjør lønn som i full stilling.

Skrevet

Du får vel ikke hundre prosent natt, fordi det er begrensninger på hvor mye man får lov til å jobbe. Men natt-tilleggene gjør vel at en deltidsstilling natt ofte tilsvarer full tid på dag i kroner og øre....

Skrevet

Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt ;) Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også ;)

Skrevet

Ja, jeg tenker også at 100% på natt ville vært meget tøft. Spør rett og slett fordi jeg tenkte å søke en stilling, men det står ikke oppgitt stillingsstørrelse. Vet at det er andre der som jobber ca 63% natt, så tenkte kanskje denne også var sånn. Har ingen erfaring med nattejobbing i det hele tatt.

 

 

HI

Skrevet

Den høyeste stillingsprosenten på min jobb er en som jobber 82.5%

Men de fleste av oss jobber mellom 50-75% natt

Skrevet

Hei!

 

Jeg jobbet tidligere 100% nattevakt på bakeri. Der er det 6 dager i uken, 3 uker på rad og deretter 1 uke fri.

Vanlig arbeidstid er fra 22.30 - 06.00, men er flere ganger de ansatte må komme før pga høytidsdager og ekstra mye arbeid.

Om denne formen for nattevaktsstillinger er lov er jeg derimot ikke sikker på.

Skrevet

Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt ;) Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også ;)

 

Btw: dette er i helsesektoren, jeg vet ikke hvordan det er med prosent delen i andre jobber ;)

Skrevet

Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt wink.png Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også wink.png

 

Btw: dette er i helsesektoren, jeg vet ikke hvordan det er med prosent delen i andre jobber wink.png

Det er akkurat det jeg er ute etter - et liv utenom jobb også :) Den aktuelle stillingen er innenfor helsesektoren.
Skrevet

Hei!

 

Jeg jobbet tidligere 100% nattevakt på bakeri. Der er det 6 dager i uken, 3 uker på rad og deretter 1 uke fri.

Vanlig arbeidstid er fra 22.30 - 06.00, men er flere ganger de ansatte må komme før pga høytidsdager og ekstra mye arbeid.

Om denne formen for nattevaktsstillinger er lov er jeg derimot ikke sikker på.

Det hørtes ut som en tøff ordning ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...