Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Eller er alle stillinger på natt i mindre stillingstr?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Hei, det finnes 100% nattevaktsstillinger.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 det skal vel godt gjøres å fungere i det. Men det finnes i levelige prosentstillinger som med tilleggene utgjør lønn som i full stilling.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Du får vel ikke hundre prosent natt, fordi det er begrensninger på hvor mye man får lov til å jobbe. Men natt-tilleggene gjør vel at en deltidsstilling natt ofte tilsvarer full tid på dag i kroner og øre....
magnhild81 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Ja, jeg tenker også at 100% på natt ville vært meget tøft. Spør rett og slett fordi jeg tenkte å søke en stilling, men det står ikke oppgitt stillingsstørrelse. Vet at det er andre der som jobber ca 63% natt, så tenkte kanskje denne også var sånn. Har ingen erfaring med nattejobbing i det hele tatt. HI
NormaJean Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Den høyeste stillingsprosenten på min jobb er en som jobber 82.5% Men de fleste av oss jobber mellom 50-75% natt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Hei! Jeg jobbet tidligere 100% nattevakt på bakeri. Der er det 6 dager i uken, 3 uker på rad og deretter 1 uke fri. Vanlig arbeidstid er fra 22.30 - 06.00, men er flere ganger de ansatte må komme før pga høytidsdager og ekstra mye arbeid. Om denne formen for nattevaktsstillinger er lov er jeg derimot ikke sikker på.
magnhild81 Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også Btw: dette er i helsesektoren, jeg vet ikke hvordan det er med prosent delen i andre jobber
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Tror det er rundt 60-64 % stilling natt som tilsvarer 100 % dag lønnsmessigt Da har du god lønn og faktisk et liv utenom jobb også Btw: dette er i helsesektoren, jeg vet ikke hvordan det er med prosent delen i andre jobber Det er akkurat det jeg er ute etter - et liv utenom jobb også Den aktuelle stillingen er innenfor helsesektoren.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Hei! Jeg jobbet tidligere 100% nattevakt på bakeri. Der er det 6 dager i uken, 3 uker på rad og deretter 1 uke fri. Vanlig arbeidstid er fra 22.30 - 06.00, men er flere ganger de ansatte må komme før pga høytidsdager og ekstra mye arbeid. Om denne formen for nattevaktsstillinger er lov er jeg derimot ikke sikker på. Det hørtes ut som en tøff ordning ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå