Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Bor i leilighet og trivdes ganske greit her.. MEN nå har leiligheten under oss, blitt en kommunal bolig. Dvs at det skifter stadig og er familier med både 5,6 og 7 barn på en liten tre-roms. Det er ikke for å rette kritikk mot utlendinger, men de lar barna være oppe til de selv går og legger seg. Senest kl 24 og da herjer barna på fra 19 til det plutselig er stille etter vi har lagt oss. Jeg har prøvd å være vennlig, gitt beskjed om at det er veldig lytt i blokken og om de kan ta hensyn. Snakker de norsk? NEI, snakker de engelsk? NEI! Viser de tegn til å forstå meg, JA! Gjør de noe med det, NEI! kjenner jeg bare blir så frustrert....kveldene er ikke sååå koselige mer og jenta vår på 17mnd våkner titt og ofte opp igjen om kvelden pga voldsom dunking, hyling og roping...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Ring kommunen, boligkontoret. Så får de ta ansvar for å skaffe tolk som kan fortelle dem at de ikke kan bråke til langt på natt. Skjønner godt at du er frustrert, jeg hadde blitt fly forbanna.
Ariel_86 Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Kontakt politiet når det pågår og forklar situasjonen til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå