Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Han fridde til meg da vi var på langhelg i Paris i fjor vår. Og for to uker siden var vi tilbake i Paris og giftet oss
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 Hadde ringene gjemt hjemme, men han visste ikke helt når han skulle fri. Vi var på familietreff og han kjeda seg så fælt så da fant han ut at han skulle dra meg hjem en rask tur så gikk han ned på kne Også dro vi tilbake Med ringer på fingrene
Gjøkeredet③ Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 (endret) På julaften for noen år siden, mellom pinnekjøttet og riskremen, foran hele familien! Endret 7. mars 2012 av Gjøkeredet③
Gjest Miryks Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Vi satt og så på tv/film og koste oss med godter og diverse. Han mista noe på gulvet, satte seg ned for å finne det, forsvant nesten under sofaen og når han kom frem igjen stilte han seg på kne og spurte, med ringen som han plukket frem fra under sofaen )
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 På color fantasy i 2008. fantastisk fint. Hadde en tur til Italia/Frankrike som nyforlovede etterpå og i 2009 kom første barn ei jente som spolerte bryllupet. Eller det hørtes fælt ut. Vi hadde fått beskjed om at det ville ta laaang tid før spiren satt. Nå er det to mnd til termin med nr to en gutt så giftemålet får vente til etter det. Vi har i allefall gitt hverandre det fineste noen kan gi hverandre. To friske og raske barn som skal få være med når mamma og pappa lover hverandre etevig troskap. men like glad i hverandre er vi uansett. Giftemålet blir også pga barna og rettigheter.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 På color fantasy i 2008. fantastisk fint. Hadde en tur til Italia/Frankrike som nyforlovede etterpå og i 2009 kom første barn ei jente som spolerte bryllupet. Eller det hørtes fælt ut. Vi hadde fått beskjed om at det ville ta laaang tid før spiren satt. Nå er det to mnd til termin med nr to en gutt så giftemålet får vente til etter det. Vi har i allefall gitt hverandre det fineste noen kan gi hverandre. To friske og raske barn som skal få være med når mamma og pappa lover hverandre etevig troskap. men like glad i hverandre er vi uansett. Giftemålet blir også pga barna og rettigheter. Pga barna og rettigheter? Hva mener du med det?
☆☆☆ Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Mener det var en hverdag etter middag, husker ikke nøyaktig hvordan. Han sa noe sånt som at han hadde noe å spørre om, og så kom spørsmålet. Det var ikke en bombe, vi var enige fra ganske tidlig om at vi skulle gifte oss om vi fikk barn. Jeg var ca 4 mdr på vei da han fridde, 5 mndr da vi giftet oss (nøyaktig 4 mndr før termindato)..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Han tok meg på overraskelsestur til Bahamas(vi bodde i florida, så det var ikke så langt). Tok meg med ut på fancy restaurant også gikk vi tur på stranda i solnedgangen etter måltidet. Plutselig satte han seg ned på ett kne gitt! Et av de vakreste og kjæreste minnene jeg har Snakk om romantisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå