Gå til innhold

Ikke hatt mensen siden begynnelsen av januar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen siden helt i begynnelsen av januar. Jeg tok en graviditetstest da mensen ikke kom i begynnelsen av februar, og den var negativ. Etter det har jeg liksom glemt det hele. Nå skulle jeg hatt mensen igjen for noen dager siden, dersom alt hadde fulgt normalt mønster. Den har ikke kommet, men jeg har litt murring i magen, og har begynt å tenke på dette igjen. Hva hvis jeg er gravid? Huff, jeg har brukt minipiller hele tiden...

Hvis jeg hadde vært gravid nå, ville jeg kanskje vært et sted mellom 8 uker og 4 uker på vei... Hva ville jeg kjent da av symptomer? Det er så lenge siden jeg har vært gravid, at jeg husker ikke... Jeg har bestilt tester, så de kommer vel i posten i morgen, tenker jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Huffda, ekkelt å gå med slike tanker :/

Selv har jeg ikke hatt mensen siden romjula.

Syklusen ble helt fucked up etter første svangerskap, så det kan gå 4-6 mnd mellom hver mensen hos meg.

Håper det beste for deg, og har inntrykk av at du ikke vil være gravid.

Skjønner deg, jeg, har en frykt for det jeg også..

Skrevet

Syklusen ble helt fucked up etter første svangerskap, så det kan gå 4-6 mnd mellom hver mensen hos meg.

Nei, det passer ikke særlig bra for meg å være gravid nå... Samtidig skjønner jeg ikke helt hvordan jeg bare har kunnet glemme at mensen ikke har kommet... Fortrenge, heter det kanskje... Jeg er litt engstelig, mensen pleier å komme med ca 27 dagers mellomrom, men jeg hoppet over en mens for rundt et år siden også, men ikke to...

4-6 måneder mellom hver mens, det hørtes deilig ut på den måten at man slipper å ha mensen, men slitsomt å måtte bekymre seg hele tiden for å være gravid...

Nå kjøpte jeg likegodt mange tester, så kan jeg teste hver gang mensen er forsinket - hvis jeg ikke er gravid da...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg var 8 uker på vei når jeg oppdaget det. Foruten at jeg trodde jeg var skikkelig premenstruell (sinnatagg som aldri før og masse menssmerter/kramper), var det eneste unormale at puppene var blitt større...

Skrevet

Min venninne hoppet helt plutselig over to menstruasjoner, og selvom alle testene var negative tok hun like gjerne en privat ul for å være på den sikre siden, og hun var ikke gravid måneden etter kom menteuasjonen tilbake akkurat da den skulle.

Jeg oppdaget at jeg var gravid i uke 9, merket ingenting til det egentlig.

Gjest Miryks
Skrevet

Nei, det passer ikke særlig bra for meg å være gravid nå... Samtidig skjønner jeg ikke helt hvordan jeg bare har kunnet glemme at mensen ikke har kommet... Fortrenge, heter det kanskje... Jeg er litt engstelig, mensen pleier å komme med ca 27 dagers mellomrom, men jeg hoppet over en mens for rundt et år siden også, men ikke to...

4-6 måneder mellom hver mens, det hørtes deilig ut på den måten at man slipper å ha mensen, men slitsomt å måtte bekymre seg hele tiden for å være gravid...

Nå kjøpte jeg likegodt mange tester, så kan jeg teste hver gang mensen er forsinket - hvis jeg ikke er gravid da...

Jeg var dritredd de første gangene, men etter halvannet år og max 5 mensen, så skjønte jeg at syklusen var forandret.

Men når jeg først ble gravid, så merket jeg det etter bare 5 uker... :P

Skrevet

Det hadde vært fint om jeg bare har hoppet over to menser, og at neste kommer som normalt... Fint å høre at det er mulig!

På den annen side ser jeg jo, som dere skriver også, at det er en mulighet for at jeg er gravid. Siste uken har jeg hatt murring i magen og ømme bryster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...