Gå til innhold

Litt pinlig, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bestiller man seg en ferietur? Haha. Ja, du leste riktig! Hvor i alle dager finner folk charterturer og slikt?

Dette er faktisk flaut, men ejg har igrunn aldri brydd meg om de typiske sydenplassene, og har kanskje fått noen fordommer av charterfeber på tv3. Er ikke bereist i det hele tatt, men vil gjerne forandre på det nå. Kunne faktisk tenkt meg å reise til varmere strøk. Har kun vært i Danmark og Sverige på typiske hytteturer og fotballcuper med familien.

Jeg vil gjerne reise et veldig barnevennlig sted, samtidig som det er rolig. Vi blir 2voksne og 1barn på 2år. Vil ha sol, varme og strand. Helst ikke noe typisk party sted. Hvor bør vi reise? Og når? Kan egentlig reise når som helst iår.

Noen tips til en nybegynner når det gjelder reising, ferie og bestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bestiller man seg en ferietur? Haha. Ja, du leste riktig! Hvor i alle dager finner folk charterturer og slikt?

Dette er faktisk flaut, men ejg har igrunn aldri brydd meg om de typiske sydenplassene, og har kanskje fått noen fordommer av charterfeber på tv3. Er ikke bereist i det hele tatt, men vil gjerne forandre på det nå. Kunne faktisk tenkt meg å reise til varmere strøk. Har kun vært i Danmark og Sverige på typiske hytteturer og fotballcuper med familien.

Jeg vil gjerne reise et veldig barnevennlig sted, samtidig som det er rolig. Vi blir 2voksne og 1barn på 2år. Vil ha sol, varme og strand. Helst ikke noe typisk party sted. Hvor bør vi reise? Og når? Kan egentlig reise når som helst iår.

Noen tips til en nybegynner når det gjelder reising, ferie og bestilling?

www.apollo.no

www.startour.no

www.ticket.no

Er i grunnen bare å google så dukker flere opp

Søker du på syden med barn så kommer mange gode tips

Skrevet

Da kan det være greit å gå innom et reisebyrå å få de til å hjelpe deg første gangen! :)

Første gangen jeg reiste til varmere strøk gjorde jeg og noen venninner det. Neste steg var at vi bestilte på nett selv og nå setter vi sammen reiser selv. Men det beste er å begynne med å få litt hjelp av et reisebyrå første gangen. :) Lykke til! :)

Skrevet

Er det dyrere å få hjelp av et reisebyrå? Det var jo lurt, har jo ikke tenkt på det engang. :P Men er det noen reisebyråer som er mer anbefalt en andre?

Skrevet

Her er et eksempel:

http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/hellas/kos/lambi/accomodations/pages/bluelagoonresort.aspx

man trykker på den grønne knappen til venstre for å komme til datoer og bestilling.

Tror ikke det de tar noe ekstra for at du ringer eller besøker et byrå, men noen ganger har de litt rabatt når du bestiller på nett.

Juli og august kan være litt vel varmt for småttiser. September er bra, mai kan være litt kjølig i sjøen, men spørs hva du er vant til :-)

Lykke til med feriejakten, og ferien :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...