Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg kjenner at jeg er utrolig lei av mannen min. Vi passer virkelig ikke sammen. Jeg endte opp med ham siden jeg nærma meg 30 og var redd jeg ikke skulle finne noen å få barn med. Jeg skulle ønske jeg kunne finne en mann som var som meg selv: snill, ærlig, med humor og opptatt av miljøvern, sunt kosthold, ligger midt på mht politisk ståsted og ikke er TVslave og/eller bare opptatt av egne hobbyer. I tillegg: Han Må være over gjennomsnittlig smart. Det er så utrolig slitsom å være mye smartere enn de man omgåes. Ja, noe galt i å si det kanskje? (Janteloven?) Hvor finner man slike menn? Det er vel som å leite etter ei nål i en høystakk? Noen tips ?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Min er utad drømmemannen. Men er ikke det. Er du drømmedama?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Tja, først bør du gjøre det slutt med mannen din. Finne deg selv en stund, så kan du lete etter drømmemannen din
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Jeg kjenner at jeg er utrolig lei av mannen min. Vi passer virkelig ikke sammen. Jeg endte opp med ham siden jeg nærma meg 30 og var redd jeg ikke skulle finne noen å få barn med. Jeg skulle ønske jeg kunne finne en mann som var som meg selv: snill, ærlig, med humor og opptatt av miljøvern, sunt kosthold, ligger midt på mht politisk ståsted og ikke er TVslave og/eller bare opptatt av egne hobbyer. I tillegg: Han Må være over gjennomsnittlig smart. Det er så utrolig slitsom å være mye smartere enn de man omgåes. Ja, noe galt i å si det kanskje? (Janteloven?) Hvor finner man slike menn? Det er vel som å leite etter ei nål i en høystakk? Noen tips ? ja! det finnes. og jeg trodde ikke det gjorde det. jeg har aldri vært sammen noen i mer en 2 måneder. for jeg ender med å hate dem, nettopp fordi de er dummere en meg og har høyerevridd ståsted som jeg får helt angst av. men jeg har funnet en. endelig etter 30 år. en som ler når jeg sier rare ting, og som det bare er helt naturlig å dele hus med. og som tenker på meg og som jeg tenker på. trodde ikke jeg vare en sånn person som kunne leve med folk. men det går, for det fins flotte folk der ute. det er bare utrolig vanskelig å finne
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Er mannen din det motsatte av deg da, siden du ramser opp alle dine gode kvaliteter? Slem, uærlig, tv-slave, kjedelig og usunn? Klart man kan finne drømmemannen, hvis ingenting annet fungerer med mannen din.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Er mannen din det motsatte av deg da, siden du ramser opp alle dine gode kvaliteter? Slem, uærlig, tv-slave, kjedelig og usunn? Klart man kan finne drømmemannen, hvis ingenting annet fungerer med mannen din. Takk for svar. Ja, mannen min er helt ulik meg. Det burde jo ha fått meg til å ta hintet når alle de han har vært sammen med før har dumpa ham, mens jeg har dumpa "alle" mine og de fremdeles prøver å kontakte meg.... Du som skrev at du traff en slik mann - hvor fant du ham? Jeg er jo så gammel nå at jeg vet ikke hvor jeg skal lete..Er alle de "gode" tatt? Bør jeg melde meg inn i en organisajon?...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Er mannen din det motsatte av deg da, siden du ramser opp alle dine gode kvaliteter? Slem, uærlig, tv-slave, kjedelig og usunn? Klart man kan finne drømmemannen, hvis ingenting annet fungerer med mannen din. Takk for svar. Ja, mannen min er helt ulik meg. Det burde jo ha fått meg til å ta hintet når alle de han har vært sammen med før har dumpa ham, mens jeg har dumpa "alle" mine og de fremdeles prøver å kontakte meg.... Du som skrev at du traff en slik mann - hvor fant du ham? Jeg er jo så gammel nå at jeg vet ikke hvor jeg skal lete..Er alle de "gode" tatt? Bør jeg melde meg inn i en organisajon?... ja, meld deg inn i en organisasjon. en som står for dine verdier. det gjorde jeg, også fant jeg ingen der, og var så skuffet over de andre medlemmene. ingen single flotte menn i min alder. men jeg fikk jo venner da, med gode verdier og venner med gode verdier har bra venner. og det var sånn jeg møtte min fyr. igjennom en venninne fra organisasjonen jeg er med i:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 De blir frigitt mye bra kupp hele tiden. Da det kryr av nepehjerne-høns uten evne til å fatte hva slag flotte menn de egentlig har!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Ja det fins! Jeg fant han da jeg var litt over 30 faktisk. Enig i det at han må være smart - og det er min! Det beste av alt er at han var smart nok til ikke å ha noen forhold før meg fordi det ikke hadde føltes riktig for han.... Altså smartere enn meg... ;-) I tillegg er han veldig kjekk, sporty, sosial, rettferdig, snill, flink til å lage mat. Sukk...jeg blir nesten misunnelig på meg selv hehe...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Vi kan gjerne bytte. Du kan få min friskus-mann - ut på tur aldri sur, så kan jeg og mannen din se på tv og spise junk i fred!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Jeg også- er misunnelig på deg Det hørtes ut som noe jeg er på utkikk etter. Og heldige du over som traff mannen via ei venninne i en organisasjon. Tror jeg får prøve meg på noe slikt, men utvalget av slike organisasjoner er jo også ganske magert her jeg bor.. Jeg blir bare så deprimert av hele greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå