Gå til innhold

Poppcorn... hva har du på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på Gastomat..

 

Men hvordan gjør man om man vil ha på smør...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillkrydder :) Ikke smør!

Du får kjøpt micro popcorn med smør på ;)

Skrevet

Jeg har på Gastomat..

 

Men hvordan gjør man om man vil ha på smør...?

 

Gastromat..

Skrevet

Vi har på salt:)

 

Har smakt slik ferdiggreier med smør på, men synes det ble litt sært..

Skrevet

Når jeg er hjemme bare salt. På kino sånn smørpulver.

Skrevet

Har både smør, sjokolade og nachos pulver, men bruker det ikke så ofte. Sjokolade er veldig godt innimellom. Ellers er nok vanlig salt det går mest av.

Skrevet

Popper selv og har en blanding av raps og smør i gryta. (da blir det nok smør synes jeg)

Bruker litt salt i gryta og drysser over Maldon når jeg har tatt det i bollen.

Skrevet

Popper det i smør og har på salt (eller gjorde det da jeg poppet popcorn en gang i fjærn fortid, tror det må være flere år siden).

Skrevet

Popcorn med salt! Ingenting annet. Høres veldig kvalmt ut alt det andre dere nevner...:/

Skrevet

salt. Altfor mye salt på akkurat disse :(

Skrevet

Jeg har popcornkrydder med smørsmak og hvit cheddar. Ellers bruker jeg ofte bare salt.

 

Vil jeg ha på smør popper jeg i kjele. Har i litt raps olje og noen korn. Når de har poppet har jeg i smør og resten av kornene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...