Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har på Gastomat.. Men hvordan gjør man om man vil ha på smør...?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Grillkrydder Ikke smør! Du får kjøpt micro popcorn med smør på
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har på Gastomat.. Men hvordan gjør man om man vil ha på smør...? Gastromat..
Kortslutning Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Vi har på salt:) Har smakt slik ferdiggreier med smør på, men synes det ble litt sært..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Når jeg er hjemme bare salt. På kino sånn smørpulver.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Har både smør, sjokolade og nachos pulver, men bruker det ikke så ofte. Sjokolade er veldig godt innimellom. Ellers er nok vanlig salt det går mest av.
frk Nilsen Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Popper selv og har en blanding av raps og smør i gryta. (da blir det nok smør synes jeg) Bruker litt salt i gryta og drysser over Maldon når jeg har tatt det i bollen.
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Popper det i smør og har på salt (eller gjorde det da jeg poppet popcorn en gang i fjærn fortid, tror det må være flere år siden).
Tigerpote Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Popcorn med salt! Ingenting annet. Høres veldig kvalmt ut alt det andre dere nevner...:/
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 salt. Altfor mye salt på akkurat disse
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har popcornkrydder med smørsmak og hvit cheddar. Ellers bruker jeg ofte bare salt. Vil jeg ha på smør popper jeg i kjele. Har i litt raps olje og noen korn. Når de har poppet har jeg i smør og resten av kornene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå