Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 For å gjøre en lang istorie kort: Det ble slutt i Aug 2010, flytta ut av felles leilighet mnd etterpå og inn i en ny leilighet sammen på min hjemplass ( Ikke spør hvorfor, det bare ble sånn) Han oppretta strømabonnement i sitt navn som han insisterte på, men flytta ut i januar 2011. Nå påstår han at an har fått en regning 14 mnd etterpå som han mener er min regning selv om den står i hans navn. Eller at vi ihvertfall må dele på den.. Synes i bunn og grunn det er merkelig en strømregning kommer dumpende inn 14 mnd etterpå? Han betalte ingenting mens han bodde sammen med meg de siste mnd, ikke husleie/strøm eller bhg regning. Må jeg betale den her?! Han tjener rundt 30 000 etter trekt skatt og ingen barnebidrag eller noe økonomisk ovenfor vårt felles barn. Jeg tjener max 20. Har lite lyst å betale noe som helst, vet at neste mnd blir en økonomisk trang mnd siden jeg til eksempel må betale dobbel barnehageregning og måtte kjøpe inn noe nytt bhg utstyr denne mnd som var..
Gjest Tullmusa83 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Høres ut som han prøver å lure deg. Skjønner ikke hvorfor du lurer på dette i det helle tatt. Hvis det ble slutt i 2010 er det klart det ikke er en strømregning til deg i 2012. Lurer litt på om du var veldig ettergivende når dere var i lag siden han prøver på noe sånt
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Fra når er denne strømregningen egentlig? fra før eller etter at han flyttet ut? Har du mottat strømregning i ditt navn etter at han flyttet ut? Litt vanskelig å få tak i hva som er de faktiske forhold i din problemstilling.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Om dere var dårlig til å lese av strømmen da dere bodde sammen og fikk stipulert regning så kan det være at dere skylder penger fra tiden dere bodde sammen og delte på strømmen. Slike etterregninger kommer gjerne 1 år etterpå. Be om å få kopi av regningen. Det skal stå på regningen hvilken periode regningen er fra.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Står regningen i hans navn så ikke betale en krone! Det er hans problem og hans regning ikke din..
Gjest Siklerotte Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Du ber selvfølgelig om å få se regningen før du foretar deg noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå