Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Fant ut idag at jeg er ca 6-7uker på vei. Ifl terminkalkulator 6+5. Jeg har to barn på snart to år og en på 6år. Og dette er SKREMMENDE! Det var uplanlagt, men barnet er velkommen til verden ) Jeg har PCO og slet i flere år med å få nr 2. Jeg hadde ikke fått mensen, og tenkte at den helt sikkert var uregelmessig igjen. Har alltid hatt det slikt. De siste 5mnd har mensen vært som en klokke. Men, denne mnd kom den jo ikke. Tenkte som sagt at det var PCO sin skyld. Den gang ei.. Sitter med halvveis blandede følselser, jeg gleder meg og gruer meg. Noen som har vært i samme situasjon? Ble alt som forventet/vanskeligere eller gikk det over all forventning? Herregud, jeg skal bli TREBARNSMOR! hehe.. Satt i bilen istad, på vei hjem fra butikken. Merket jeg ble sentimental og tårene strømmet på. Jeg er sååå heldig å få et nytt barn. Med tanke på de prøvelsene jeg hadde med å få nr 2. Mange tanker svirrer gitt, og jeg klarer ikke å få alt ned på "papiret" heller....
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Skjønner ikke helt disse smiletegnene her jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Det går helt fint skal du se. Her var det nr fire som ikke var planlagt, og kom bare 21 mnd etter nummer tre. Nå er de 10 år, 8 år, 4,5 år og 3 år gamle. En perfekt liten søskenflokk, jeg er så glad for de alle sammen selv om det selvfølgelig er slitsomt av og til også. Gratulerer med baby i magen
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Takk for et godt svar. Og takk for gratulasjonen. Har liksom ikke helt gått opp for meg enda.. hehe.. Tror nok når dette får lagt seg, at jeg ser på det klarere. Ble nok litt "tatt på sengen" mtp at jeg har hatt PCO, ikke kunne bli gravid, hatt mange cyster ++... =) Litt merkelig setting, men jeg gleder meg for det.. =) Det går helt fint skal du se. Her var det nr fire som ikke var planlagt, og kom bare 21 mnd etter nummer tre. Nå er de 10 år, 8 år, 4,5 år og 3 år gamle. En perfekt liten søskenflokk, jeg er så glad for de alle sammen selv om det selvfølgelig er slitsomt av og til også. Gratulerer med baby i magen
3småtroll♥ Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer! Vi fikk 3. barnet da jeg var 27 og det var en planlagt "attpåklatt" Syns ikke det var noe spes å bli 3-barnsmor i den alderen egentlig jeg. Du fikk jo første som relativt ung, så da blir det jo mer naturlig at du rekker å få 3.mann mens du enda er ung
3smaa Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Gratulerer med graviditeten Jeg er 25 år og prøver på nr3, synes at det er bra å få barn når man er ung og at det ikke er stort aldersforskjell mellom barna. Her har jeg en på snart 2 år og ønsker å bli gravid så fort som mulig for at det ikke skal bli stor aldersforskjell. Det kommer sikkert til å gå bra skal du se Jeg kjenner mange med 3 og 4 barn og de klarer seg fint
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Takk, takk - tusen takk for gode ord Jeg tror jeg nå gleder meg mer enn grue meg. Det er så herlig at samboeren er så med på dette. Vi visste at mensen var over 14dager for sen. (Rundt 18kanskje..?.. ) Så, bestilte tester på søndag. Fikk de igår. Jeg var såå kvalm på dagen, så lå i senga lenge. Sto opp, gikk ned på do. TOk tre tester. Hørte samboerne utenfor døra som drev på og la i klær i vaskemaskinen. Da hadde de tre testene blitt like tydelige positive alle sammen. Oi, jeg er gravid. Faen. Oi, så smilte jeg. Shit... heheeheh=) Sto bare på badet litt selv, mens jeg tenkte. åpner døra og ser samboeren ser på meg. og jeg smiiiiler.. Klarte ikke annet. Han og begynte bare å smile da. Viste han testen og han smilte mer. Så.. Vi tar det med fatning.. lol Det blir nok tøft til tider, men alt går bare man prøver - tenker jeg. Dette er jo ikke den verste som kan skje.
Plutselig_gravid Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Gratulerer så mye Jeg fikk 3.mann rett etter jeg ble 27 år. Det går så fint atte
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #9 Skrevet 7. mars 2012 Jeg var akkurat fylt 27 år da tredjemann kom, synes ikke alder har betydd noe. Jeg fikk eldste da jeg var 20 og det var langt mer skremmende! Andremann kom da jeg var 22 og 5 år etter kom altså tredjemann. Nå er jeg f e r d i g med å få barn og tanken på å være "barnløs" når jeg er 47 er ganske grei. Har fortsatt livet foran meg da! =) Utdannelse har jeg tatt litt og litt underveis. Mannen og jeg er gift (samme far til alle barna) og vi har alt vi trenger. Lykke til, husk at alle gode ting er tre! <3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #10 Skrevet 7. mars 2012 Dette går fint! Gratulere! Ei jeg kjenner godt fikk 4 før hun ble 25! De kom som perler på en snor under 4 år mellom 1. og 4.!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Gratulere så mye Er selv 25 år og snart 3 barns mamma Eldste er litt over 3 år og nummer to rekker akkurat og bli 2 år før lillebror kommer til sommeren Kos deg masse og kjenn på følelsen av hvor heldig vi faktisk er Har selv habituell abort og har hatt mange sa og ma + E.xu, er svært takknemlig for å klart og snart bære fram 3 barn! Og du som slet pga PCOS er også svært heldig Håper du er i god form! Lykke til
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Gratulerer så masse! Skal selv bli 3 barnsmor og er bare 24! Har to jenter på 4 og snart 2 så her blir det 3 tette! Men når jeg ser hvor godt mine 2 første leker i lag nå gledet jeg meg over at det blir 3 tette slitsomt blir det, men trur absolutt det er verd det <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå