Gå til innhold

Betale for vann fra springen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg urimelig som synes det er drøyt?

Jeg var hos en større kjede innen tulle mat og spiste og sa at barnet mitt ville ha vann og han kom med lunket vann fra springen som vi måtte betale "brus pris" for.

Jeg sa at da skal vi i det minste ha flaskevann ellers så kan han gi oss en brus og vann gratis fra springen. Men nei jeg bestilte barnemeny med vann og måtte man betale den prisen.

Ja jeg vet at det er mange skrivefeil og grammatiske feil men vær så snill ikke kometer det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er altfor drøyt!! Ærlig talt, man betaler da ikke for springvann??

Skrevet

Nei, er ikke vanlig å betale for springvann. Hadde nok ikke gått der igjen hvis de skal være så vanskelige ;)

Skrevet

ØØØh, hvor var dette?

Man betaler IKKE for springvann!!

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Skulle man tatt betalt for noe der så måtte det i så fall vært koppen. Man tar ikke betalt for vannet fra springer

Skrevet

Om det er noe a la burgermeny du sikter til, koster jo ofte prisen for varene hver for seg mye mer enn menyen. Ikke sikkert du hadde kommet bedre ut om ekspeditøren hadde slått inn burger, tilbehør, leke og tomt beger (de tar gjerne en krone eller to for begeret) i stedet for meny.

Men ja, det er kjipt å skulle betale masse for lunket vann, hadde i det minste forventet isbiter..

Skrevet

Vet de noen steder har sett seg så lei på at alle bare skal ha vann at de har begynt å ta seg betalt for "oppvasken" av glasset.

Men da er det en symbolsk sum, ikke samme pris som for brus.

Jeg synes ikke de skulle ta seg betalt for vann i det hele tatt, det tar jeg som en selvfølge at er gratis så lenge jeg betaler for maten!

Skrevet

Ja selvfølgelig var det en burger meny, jeg tenker ikke på prisen men å betale for vann fra spingen er det jeg reagerer på.

Spise rman ute så må man regne med å betale.

Det var forøvirg på Burger King.

Skrevet

Kjøp deg et tannglass i hard plastikk som du har i vesken din.

Når du er ute og spiser så bestiller du brus, og hent vann til barnet på do...

Da kan du iallefall styre tempen bedre enn dårlig lunkent springvann...

Om ingen drikker brusen, er det bare å helle den ut. Da tjener de iallefall ikke rått på det lunkne vannet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...