Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 jeg bruker det ca. annenhver dag. og hver dag når jeg har mensen...
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Aldri. Er ikke produktet bra nok "der nede" tåler jeg det ikke på resten av kroppen heller. Jeg bruker eucerin shower oil enten jeg dusjer eller tar klutvask..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Bruker Dr. Greve hver dag. Detta fordi både mannen og jeg er veldig sensitive nedentil og får fort sopp av andre såper
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Hver dag. Varierer mellom asan og dr greve.
prøver1991 Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Jeg bruker vanlig vann , siden jeg får sopp med engang av intimsåpe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 aldri. Jeg vasker meg nedentil med rent vann.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Aldri. Vann funker aldeles utmerket, og det kommer jo uansett litt såpe forbi når shampo skylles ut, man såper inne resten av kroppen osv. Bruker litt vanlig såpe i dusken foran.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Bruker Dr. Greve dusjvask på kroppen, og det som renner innom underlivet, får gjøre det. Vasker meg aldri som sådan der nede, men bruker dusjen og skyller med rent vann.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Dr.Greve eller Asan hver eneste gang jeg dusjer -dvs minst hver dag. Og har jeg ikke det, brukes sjampo eller annen såpe. Vann alene tar ikke bort fett og talg (som utskilles hele tiden ifra underlivet og anus).
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mars 2012 #15 Skrevet 6. mars 2012 Dr.Greve eller Asan hver eneste gang jeg dusjer -dvs minst hver dag. Og har jeg ikke det, brukes sjampo eller annen såpe. Vann alene tar ikke bort fett og talg (som utskilles hele tiden ifra underlivet og anus). skjeden er selvrensende, og har aldri behov for såpe.
Tordensky Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 skjeden er selvrensende ja, men området rundt kan ha godt av litt intimsåpe en gang i blant vil nå jeg si, særlig om man sporter busk av noen grad der nede. Selv bruker jeg asan når jeg dusjer (annenhver dag) og servietter når jeg har mensen. For hyppig vask er heller ikke bra for det kan forstyrre bakteriefloraen. Men vil legge til at dette tror jeg blir veldig individuelt...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 skjeden er selvrensende ja, men området rundt kan ha godt av litt intimsåpe en gang i blant vil nå jeg si, særlig om man sporter busk av noen grad der nede. Selv bruker jeg asan når jeg dusjer (annenhver dag) og servietter når jeg har mensen. For hyppig vask er heller ikke bra for det kan forstyrre bakteriefloraen. Men vil legge til at dette tror jeg blir veldig individuelt...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 hmm er var det mange som ikke bruker såpe der nede. jeg for min del føler meg urenslig om jeg ikke gjør det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå