Gå til innhold

Noen har "glemt" å sette meg opp til tidlig UL...... :(


Sweetpea

Anbefalte innlegg

Var hos legen for 2,5 uker siden, hun ville ha meg på tidlig UL pga kraftige blødninger i uke 6 (trodde jeg mistet), usikker termin fordi jeg ikke fikk mensen mellom p-pille slutt og graviditet samt tidligere komplikasjoner i svangerskap med prematurt barn med hjertefeil, noe det er en viss sjanse for gjentagelse av...........synes det var rart at jeg ikke hørte noe, legen min antydet UL om ca 1-2 uker. Ringte KK (Haukeland) i dag og fikk beskjed om at det eneste jeg var satt opp til var ordinær UL 13.04?!?!

De kunne ikke gi meg time til tidlig UL, det måtte gå via min fastlege.....

 

Noen som har erfaring med hvor fort man kan få time? Hadde vært greit å vite når jeg ringer fastlegen i morgen.

 

Litt oppgitt nå.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk time ca 1 1/2 uke etter jeg bestilte, men om du får legen din til å si at det haster så tror jeg man kan få det til fortere.. Du kan jo få legen din til å ringe ned på sykehuset men du er på legekontoret og bestille time til deg. så kan han jo si at du ønsker time fortest mulig siden du allerede har venta lenge og at det var legen som gjorde en feil.

 

Min lege er ihvertfald flink og ta tlf til sykehuset mens jeg er der, om det er noe han lurer på. så får vi svar med en gang.

 

Lykke til! Håper alt er bra med babyen din og at den er frisk og rask! Jeg skal selv på ul på torsdag og sjekke om alt står bra til denne gangen. Håper inderlig at dem ikke finner feil på ryggraden igjen. og selvfølgelig at der er LIV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lege sendte først en henvisning om tidlig ul til sykehuset og da var det en mnd ventetid... ringte tilbake til legen min når jeg fikk denne beskjeden og hun sendte ny henvisning om at hun ønsket å få meg inn tidligere ( sa og ma fortid) , og da ringte de fra sykehuset dagen etter og jeg fikk komme dit innen en uke :) det hjelper å mase ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mast i dag, så får vi se om det skjer noe :)

Har jo ventet i over to uker på noe jeg trodde var ordnet, så nå er det ikke mye tålmodighet igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ringte meg torsdag morgen kl 09.00, hadde fått time til meg samme dag kl.11.00 :)

Vi fikk se nurket i full aktivitet, kjempe stas! Litt greit etter kjempe blødning i uke 6 og litt sånn merkelig følelse rundt det hele etter på, nå kan man liksom puste ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...