Gå til innhold

hadde dere reagert (posten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noen big deal altså, men jeg skulle hente en pakke på posten,damen i kassen hadde problemer med å finne den å spurte hva pakken inneholdt. Er det andre enn meg som syns dette var litt uprof.Nå var det bare klær så det var ikke noe som var "flaut" å si men det kunne jo vært det. Kan forsovet heller ikke forstå hvordan det å vite innholdet i pakken skal gjøre det lettere å finne den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, har noen forsovet seg?

Neida. Hun mente antakelig ikke at du skulle si "dildo" hvis det var en dildo i en pappeske. Grunnen til at hun spurte var antakelig bare for å vite om pakken ser ut som en pose eller eske, samt størrelse.

Skrevet

Tipper også hun tenkte på hvordan pakke så ut, logo etc hun kunne se etter;)

Skrevet

Ikke noen big deal altså, men jeg skulle hente en pakke på posten,damen i kassen hadde problemer med å finne den å spurte hva pakken inneholdt. Er det andre enn meg som syns dette var litt uprof.Nå var det bare klær så det var ikke noe som var "flaut" å si men det kunne jo vært det. Kan forsovet heller ikke forstå hvordan det å vite innholdet i pakken skal gjøre det lettere å finne den

Du skulle svart at..... det er en svær svart dildo oppi der:) da hadde hun nok lært og aldri spurt noen igjen om samme dumme spørsmål! Selvfølgelig har hun ingen rett til å spørre om hva som er i pakken, men er nok som de andre antyder her... hun lurte vel på hvordan pakken så ut.

Skrevet

HI her. forsovet=igrunnen. I hvertfall her jeg bor

Gjest Siklerotte
Skrevet

HI her. forsovet=igrunnen. I hvertfall her jeg bor

Tror nok det er for så vidt, selv der du bor. Hvordan jeg hadde reagert? Jeg hadde svart, med mindre det var noe superduperhemmelig. Men så pleier jeg hverken å bestille kunstgjødsel eller dildoer over nett, så det er aldri et problem.

Skrevet

#6. Nei vi sier forsovet.

Skrevet

#6. Nei vi sier forsovet.

Men dere skriver sikkert for så vidt, som er det eneste korrekte ;)

Skrevet

Hahaha dette er flaut. Har alltid trodd det var forsovet, men ser jo nå at for så vidt er rett. Jaja en lære så lenge en lever. Hl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...