Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 om mannen din kom hjem, med 10 røde roser, med et kort der han hadde skrevet hvorfor han ga deg dem. sånn av typen "den første rosen får du for vårt første år sammen". og bestilte litt mat og dere hadde en rolig kveld hjemme uten barn. eller om han kom hjem og overasket deg med å ta deg med ut og spise, bare dere to. uten barn. noen andre forslag? jeg vil overaske
Hønemor30 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jøss så mange det er som skal overraske mannen her inne i dag da, hehe ;P Jeg hadde satt pris på å bli tatt med ut, av den enkle grunn at vi er aldri ute å spiser. Men hjemmekvelder, med god mat,vin etc gjør vi ofte
Gjest Siklerotte Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Sistnevnte, for jeg er ikke stor på romantikk og ikke særlig glad i lapper med søte ord på, for det føles litt for påtatt. Ikke er jeg glad i roser heller. Mat er jeg derimot glad i, og den må gjerne spises ute (så man slipper oppvask) og så kan kvelden nytes hjemme etterpå (uten barn).
SmellyCat Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Først roser og fine ord, så ut. Småbarnsmødre er sjeldent ute, så det hadde for meg vært med stas, enn å spise hjemme
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Spise ute! Sånn at ingen trenger å lage mat eller vaske opp. Ellers koser vi oss veldig hjemme vi. Mannen lager stadig gourmetmåltider. Jeg er ofte den som tar rydding og oppvask. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Om den der helvettes mannen kunne slutte å være utro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå