Gå til innhold

Dilla?? :)


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt/fått dilla på noe alt?

 

Jeg hadde noen uker som jeg spiste opp til 3 epler om dagen (!) men er heldigvis ferdig med det foreløbig :)

i starten var jeg også helt syk etter sjokolade! hehe :)

 

har litt rar matlyst for tiden og kjøper stadig noe godteri/søtt som jeg bare måååå ha når jeg er i butikken, men så havner det bare i skapet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pommes frittes!!!!! spiser ikke det så ofte.. men lyyyst påååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden lyst på noe søtt. Sånn pleier jeg alltid å ha det når jeg ska ha TR, bare at nå har jeg lyst på det hver dag :P Men prøver å være flink å styrer unna for mye søtsaker. Ellers blir jeg jo feit som en julegris til slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, lyst på søtt jeg også!

Mest lyst på lakrisaktige ting, men prøver å ikke kjøpe så mye!

 

Mitt nye er appelsinjuice! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

Vafler.. og rosinboller.. stakkars astronauten, det er det eneste som glir ned :) Og et stort tap; jeg har mistet lysten på sjokolade...! Hihi

 

Hadde vært spennende å oppdatere denne tråden om noen uker, og se om de som craver salt venter gutter og søtt jenter - slik som myten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den tar feil da, for craver for salt og he et største ønske at det blir jente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Jeg har alltid trodd jeg kom til å få en gutt, og har sukker-cravinger... Har ingen sterke ønsker om det ene eller det andre, bare den er frisk. Veldig spennende er det uanset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har spist søtsaker på alle guttene mine.Nå elsker jeg sure ting som sitroner og sure godterier.Vet ikke kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

Det nye store; Double Dip bruspulverposene...! Av alle barnslige ting å få lyst på.. :)

Og oliven.. mrrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! :) rare ting man får lyst på!

 

Jeg har plutselig fått totalt avsmak for svinekjøtt! skyr kotteletter og alt mulig av svin (en wienerpølse på tur går ann)

Vil ha bankekjøtt/biff osv... spiser selvfølgelig ikke bare dette, men er det jeg har lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plyndrer butikkene på jakt etter grillmat=P Jeg Må ha, men finner ikke på noen butikker i nærheten.. haff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dille på en litt rar frokost: havregryn med melk og mye O'Boy-pulver!! Merkelig og litt flaut ;-) I forrige sv.skap (gutt) orket jeg ikke NOE søtt. Klarer ikke så mye søtt nå heller, men frokosten er jo rimelig søt da... (må ofte ha det til lunsj også.. Heldigvis er jeg hjemmeværende ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Shanti ♥

Sa vi måtte oppdatere når vi visste kjønn: og jeg er av dem som bekrefter myten. Dilla på vafler, rosinboller, iskrem og bruspulver - og huleboeren er ei jente... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...