Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Ble dere oppdaget eller gjorde dere det slutt med den personen dere var sammen med ? Ble dere sammen med han dere var utro med da?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Ja, jeg har vært utro. Traff min nåværende mann på nett, snakket mye på msn, traff hverandre i smug... Gikk fra han jeg da bodde med til fordel for han nye. Vet ikke om min ex VET med sikkerhet at jeg var utro, men noe merket han nok fordi han overøste meg med komplimenter, roser og gaver i hytt og pine den siste tiden. Noe han aldri gjorde tidligere. Dette er nå 6 år siden, vi er gift, har barn, hus og alt det der Så noe godt kom det utav det, tross alt. Aldri vært utro mot mannen min
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Ble dere oppdaget eller gjorde dere det slutt med den personen dere var sammen med ? Ble dere sammen med han dere var utro med da? ja, jeg har vært utro en gang. det var 4. gang jeg tok min X i å være utro mot meg, og jeg følte at jeg hadde gjort alt for å få han til å forstå hvor vondt det gjorde. så jeg tenkte i sinne og skuffelsen at jeg skulle vise han hvordan det føltes. ente med at jeg ble med en tilfeldig fyr hjem og jeg begynte å gråte og alt ble bare helt feil. fortalt det til Xen min. jeg vet ikke om han ble leiseg, men en liten stund etter på så gjorde jeg det slutt med han.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Ja, var utro mot eksen min med en fyr. Eksen min likte best å sittt e å ruse seg hele dagen så det ble litt kjedelig.... Så var jeg utro mot han med mannen min, men bruddet var rimelig rent uansett. Det ble vel slutt samme uka og glad er jeg for det. Han visste ikke jeg var utro før med mannen min. Har ikke være utro med mannen min gjennom 10 år da
MrsMilla Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Ble dere oppdaget eller gjorde dere det slutt med den personen dere var sammen med ? Ble dere sammen med han dere var utro med da? Både jeg og mannen min har vært utro i andre forhold - aldri i det vi har sammen. Men i ungdomstid og studietid har vi begge hatt ganske mange forskjellige kjærester med korte og litt lengre varighet. Vi har vel begge både vært utro selv og hatt kjærester som har gjort dette mot oss. Altså på hver vår kant før vi møttes. Sånn sett er jeg faktisk ganske glad for å ha opplevd dette i de fleste varianter nettopp fordi man da har lært hva det er, konsekvenser og hvorfor det er så ødeleggende. Føler nettopp derfor at vi er tryggere sammen - vi vet akkurat hva vi har lovt å ikke gjøre mot hverandre!
MinTurSn@rt? Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Ja. Jeg har vært utro. for halvt år siden. Samboer fant det ut etter en uke. å ba meg flytte ut umiddelbart. jeg tok med meg en bag med klær å dro til mamma å bodde. etter noen dager tok han kontakt med meg å ville møte meg. han kom til meg etter en fest å sa han ville jeg skulle flytte inn igjen. dette har vært vanskelig for oss begge. jeg kommer aldri til å gå i den fella igjen. ikke værdt å miste sin kjære. vi har det mye bedre en på lenge nå ;-) dette løfta faktisk forholdet;-) vi har blitt mye flinkere til å snakke om følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå