Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 jobber, nettopp begynt i en ny.

Det er planleggingsdag på torsdag og jeg er blitt "booket" begge arbeidsplassene.

Venninna mi har sagt hun kan gå for meg på den ene plassen(hun sa til sjefen pga planleggingsdagen), men nå har jeg fått barnevakt til gutten vår og jeg kan egetlig dermed jobbe på plass 2(nye jobben, som jeg heller vil)....

Jeg vet plass 1 trenger mye folk nå pga MYE sykdom og diverse, men skal jeg høre med sjefen eller skal jeg bare si ok til plass 2?

Jeg er litt redd sjefen skal bli sur på plass 1, men samtidig så har jeg jo en i plassen min?

WHAT TO DO??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om dere skjønte noe utav dette da....? :P

Hun på den nye jobbe sa at det var kun om jeg virkelig kunne, jeg var ikke NøDT!

(Sa jo jeg måtte høre med sjef 1 først) :P

Skrevet

Jeg var inne å leste dette i stad.. Valgte og ikke svare siden jeg forsto minimalt og hadde dermed ikke noe å komme med.. :)

Bare tenkte å si det, siden du etterlyser svar :)

Skrevet

Jeg var inne å leste dette i stad.. Valgte og ikke svare siden jeg forsto minimalt og hadde dermed ikke noe å komme med.. smile.png

Bare tenkte å si det, siden du etterlyser svar smile.png

Jeg var også inne å leste i stad men skjønte ingenting. Trodde for det første ikke at en dobbeltbooket seg en dag du i utgangspunktet vet du må ha fri.

Og i tillegg sende venninnen på jobb i stede for deg? Hva slags jobb er dette da siden du kan mikse og trikse slik??

Har du først to jobber må vel de samkjøres slik at du ikke skal være begge steder på en dag og når du vet at du må ha fri så må jo det avtales med sjefen i god tid i forveien slik at de evt kan sette inn vikar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...