Gå til innhold

Dere som har vært på overtidskontroll og blitt "tøyd".. (slim...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var det igår, og legen sa at jeg kunne regne med litt blødning og ubehag utover kvelden osv.. Jeg har ikke hatt noe blødning, men brunt slim som kommer i klumper...omtrent som sånn lim som er bakpå bilag som er festet i blad osv..om dere skjønner, men ikke så blankt..;) Forholdsvis store klumper. Har hatt sånn tidligere i svangerskapet også, uten at de(lege/jordmor) kunne si hva det er..ble sendt til UL ene gangen fordi jeg hadde kraftige menssmerter før denne kom. De andre gangene jeg har hatt disse slimklumpene har jeg også hatt mye menssmerter i forkant..

Denne gangen regner jeg med fargen(brun) er pga at legen dreiv å herja på og tøyde inni der..men slim..jeg hadde ikke sånnt noe i forrige svangerskap(da ble jeg ikke tøyd..gikk ikke til termin). Flere som har opplevd dette?? Har litt mensmurringer..

Er det noe form for modning, eller kan slimproppen gå i flere omganger?? Skal igangsettes torsdag om ikke noe skjer før den tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg opplevde også sånn på overtidskontroll... Slimproppen kom i flere omganger og av blødning etter tøying kom det kun brunt.. Fødte 10 dager etter termin og det var på dag 8 hun tøyde.. Hadde mensmurringer fra JM timen helt frem til de ordentlige riene kom.. Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde også sånn på overtidskontroll... Slimproppen kom i flere omganger og av blødning etter tøying kom det kun brunt.. Fødte 10 dager etter termin og det var på dag 8 hun tøyde.. Hadde mensmurringer fra JM timen helt frem til de ordentlige riene kom.. Lykke til :)

Takk! :)

Puh..da er jeg ikke heeelt unormalt da :) Ventet på rier i natt..men neida...alle sterke kynnere ga seg da jeg la meg i går... håper de tar seg opp og blir til rier iløpet av dagen/kvelden/natten..men uansett blir det på torsdag.. godt å tenke på!!

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det også, trodde fødselen nærmet seg, men det var bare kynnere og noe som lignet på rier... Hvert 10 minutt da.. Så er nok noe på gang, men det kan fortsatt ta litt tid ;) Good luck!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...