Gå til innhold

Frustrerende... gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mens i dag(jada, vet den kan komme i løpet av dagen) tok test på lørdag, a1, men har hørt myyyye negativt om den, og den var neg. Jeg har vært så som så i formen siste uka, fått rar smak i munnen, enkelte dager har ingenting smakt godt.

Jeg har ingen mensmurringer, ingen tegn til blødning, bruker å ha noe rosa utflod på formiddagen før den kommer. Når jeg er på do, så kommer det bare litt, og det er litt ubehagelig å tisse, føler det lukter skikkelig tiss også..

Så, hva gjør jeg? jeg har bare 2000 kr frem til den 20, og en bursdag i mellom der også... skal jeg spandere på meg en CB test, eller vente? er jo passe nysgjerrig å da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent ett par dager, som du sier du skal ha mensen idag. Den kan komme idag eller imorgen eller i overmorgen.. Bedre å vente ett par dager også teste hvis du ikke har fått mensen:)

Lykke til da:) håper du får resultatet du ønsker:)

Skrevet

Du venter et par dager og spanderer på deg en test dersom du ikke har fått mensen :) kjipt å bruke penger på test så kommen mensen i kveld, hvis du trenger pengene til noe annet. Jeg synes ikke en test er dyr, med mindre man tester seg hele tiden som jeg vet mange gjør :P

Skrevet

Den er dyr når man ikke har mye penger :P hehe

Får prøve å vente da, jaggu ikke lett :)

HI

Skrevet

Nei det er ikke lett å vente :S men det er nok det beste :)

Skrevet

Du kan ta test på legekontoret i morgen, å få regning ;)

Skrevet (endret)

Er det ubehagelig å tisse og lukter vondt, ville jeg sjekket for uvi. Lever en urinprøve på legekontoret i morgen og be den sjekke graviditet i samme sleng ;-)

Endret av #Ariadne#
Skrevet

Det er ikke direkte ubehagelig, er bare at jeg tisser ofte, og oppdaga at det er bare hjemme jeg føler det lukter tiss. Kan ha noe med de to guttene som bor hjemme :P tenker jeg venter til helja med å teste, om ikke annet skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...