Gå til innhold

Barn fra før?


Andrebolleiovnen

Anbefalte innlegg

 

 

Vi har ei jente på snart 4 år, og gleder oss masse til at hun skal få en å Bryne seg på.

 

Følelsen sier det bor en gutt i magen , så det blir spennende å se om magefølelsen er riktig. Hadde følelse for at det ble jente sist, det stemte :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditet:) Vi har tre jenter fra før. Følelsen sier at det er jente denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer! Vi har ei jente på halvannet år fra før. Har ingen følelse på hva det er denne gangen.. Men kommer nok til å ville vite det på UL hvis de kan se det. Vil dere vite hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Har ei jente på 3,5år,samme hva det blir nå bare det er friskt.:)

Men snuppa mi vet jeg ønsker ei lillesøster. Vet ikke om jeg vil vite det egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to gutter på 4 og 6 har en følelse på jente nå men det er vel kanskje litt ønsketenkning å;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en gutt på akkurat 18 mnd, så det hadde jo vært stas med jente.. Men hele loftet mitt roooper at det burde bli gutt igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 3 fra før ... 1 gutt og 2 jente 3,4 og 8 år er de ... følelse av tvillinger -håper ikke det stemmer.. men .. :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ei jente som blir 3 år i november, hun kom 3 november nå er termin 4 november :-) tipper på jente igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :o) Har ei jente som blir 5 i juni, og en gutt som blir 3 i oktober fra før - så skal bli spennende hva denne spira som vil komme i november blir !:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre jenter fra før...på 18, 16 og 2,5 år. Så vi ville nok blitt rimelig overrasket hvis dette skulle vise seg å være en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en gutt på 3,5 år fra før av som ønsker seg så veldig en lillesøster;) Så får vi se hva som dukker opp. Ingen magefølelse på det egentlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei nydelig prinsesse på 3 1/2 år og fant akkurat ut at vi venter en til. Har en stor magefølelse på at det blir ei jente til=) Gleder meg masse til å ha kommet litt lenger så jeg kan fortelle det til jenta mi og familien=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V har ei jente på 4 og en gutt som snart er 2. Gleder oss veldig til å få en baby til, og har en stor følelse på at det denne gangen er jente :-)

 

Da vi fikk nr 2 var jenta veldig sjalu og det gikk lang til før hu aksepterte sin lillebror. Er veldig spent på hvordan det går denne gagen. (Men det skal sies at gutten var mye på sykehus de første 2 mnd og mye dreide seg derfor om han for min del - men mannen var veldig flink til å ta seg av jenta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 3 fra før ... 1 gutt og 2 jente 3,4 og 8 år er de ... følelse av tvillinger -håper ikke det stemmer.. men .. :\

puh den følelsen har heldigvis gått over den med att det er tvillinger .. man kan jo aldri vite men .. uansett er den de velkommen !!!! gleder meg såååååååååååå !!!! og nyter ventetiden !!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...