Gå til innhold

Trenger råd, FORT !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne dele min historie her med dere og håpe på andre sine meninger og synspunkter på det.

 

Jeg er 21 år, blir 22 år dette året. Jeg har en gutt som er født i januar 2010 og ei jente født august 2011. Jeg har ingen utdannelse enda, men har så klart planer om å ut i enten skole eller jobb senere.Jeg har ikke førerkortet og har begge barna hjemme. Jeg og forloveden min har nettopp kjøpt hus som vi delvis har pusset opp. I sommer skal vi gifte oss også. I slutten av januar var vi på en firmafest og nå har det endt opp med at jeg er gravid på ny.

 

Jeg synes dette er så utrolig vanskelig valg. Vil egentlig ikke noen av delene og synes det er trist at jeg har kommet i denne situasjonen. Er det det rette av oss at jeg tar abort eller tror dere vi faktisk kan klare det.?

 

Vi har blitt enige og bestemt oss for at vi kun skal ha tre barn i alt, men den tredje alt nå...? Hm..

 

Håper noen vi dele sine meninger med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av den innstillingen at man klarer det man ønsker...

Personlig så tror jeg ikke at jeg hadde klart å ta abort, og det er mange som har giftet seg gravid..

 

Du må nesten kjenne på dette selv...

Tror ikke det blir noe vanskeligere å gå tilbake til utdannelsen om man har 3 kontra 2 barn... Spørsmålet er bare om dere har økonomi til utgifter til 3 barnepass i tillegg til at du ikke har inntekt pga utdannelse...

 

Personlig så hadde jeg nok ikke valgt utdannelse framfor barn... men så bor jeg en plass hvor det er forholdsvis lett å få en grei jobb uten lang utdannelse..

 

Lykke til

Skrevet

valgte abort for en stund siden, omtrent samma grunn som deg.

har ikke angret på det.

Men du må være SIKKER, ellers tror jeg det blir vanskelig.

Jeg hadde født før, så aborten var helt uproblematisk.

Over på noen timer, ingen smerter. Fikk noen tabletter og gjortde det hjemme.

Skrevet

valgte abort for en stund siden, omtrent samma grunn som deg.

har ikke angret på det.

Men du må være SIKKER, ellers tror jeg det blir vanskelig.

Jeg hadde født før, så aborten var helt uproblematisk.

Over på noen timer, ingen smerter. Fikk noen tabletter og gjortde det hjemme.

kan du fortelle litt om hvordan det gikk for seg når du gjorde det hjemme? Fikk du bare tabletter av legen?

Skrevet

er vel en ide å bruke prevantiv om man ikke ønsker en ny graviditet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...