Gå til innhold

Nytt treff i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...eller rettere sagt Kolbotn! Sist var vi 5 stk, og flertallet av oss bor i nærheten av Kolbotn. Vi drister oss derfor til å foreslå at neste treff blir på restauranten Terrassen på Kolbotn. Jeg foreslår torsdag 29. mars kl. 19.00. Alle som vil bli med er hjertelig velkommen!

Og for dere som ikke er så kjent på den kanten; tog fra Oslo S tar bare 13 minutter :-)

Endret av frk oktober
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :-) Det blir hyggelig

Skrevet

Jeg er også med :) Gleder meg til å møte dere igjen!

Skrevet

Jeg er med om jeg får barnevakt:)

Skrevet

Dytt! Bare å slenge seg på de som vil :)

Skrevet

Det viste seg at jeg har foreslått et tidspunkt jeg ikke kan selv... Ganske sløvt. Er derfor så frekk at jeg foreslår å bytte til onsdag 28. mars kl 19. Hvis det passer dårlig for dere andre så har dere selvsagt treff som planlagt uten meg, så blir jeg heller med neste gang. Men superfint om det passer for dere å bytte dag :-)

Benytter samtidig anledningen til å invitere nye jenter med, alle som har lyst til å bli kjent med flere er velkommen!

Skrevet

For meg så passer det bra dem 28 :-)

Skrevet

Jeg får ikke barnevakt, så jeg får ikke vært med. Men kos dere:)

Skrevet

Jeg har ikke mulighet den onsdagen, men dere må kose dere masse:)

Skrevet

Så blir det treff på onsdag neste uke. Skal jeg bestille bord? Hvor mange blir med? :-)

Skrevet

Jeg er med! Supert om du bestiller bord :-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :-) Det ser ut som om det blir bare oss to?

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lyst til å komme, men vet ikke før på onsdag om jeg kan. Så det blir litt spontant i tilfelle. Rekker ikke å være der til sju, må bli nærmere halv åtte.

Skrevet

Er dere klare i kveld? Siden vi blir så få er det jo greit at alle bekrefter at vi kommer :-)

Skrevet

Jeg måtte være hjemme i kveld også. Overtid på samboer. Håper dere hadde en hyggelig kveld!

Skrevet

Takk for en hyggelig kveld! Ang neste treff:

Jeg ser nå i kalenderen min at den 14. er jeg bortreist. Helgen etter skal samboer og datteren min reise bort. Har dere mulighet lørdag 28. april i stedet?

Skrevet

sukk.. Jeg så ikke dette og gikk ut fra at det var idag. Elise sendte meg melding igår - men skjedde så mye..

jaja..

Lørdag 28.april kan jeg - med forbehold! :o)

Skrevet

sukk.. Jeg så ikke dette og gikk ut fra at det var idag. Elise sendte meg melding igår - men skjedde så mye..

jaja..

Lørdag 28.april kan jeg - med forbehold! :o)

Neste treff blir med barn på Hurlumheihuset! Supert om flere blir med. Jeg starter en ny tråd om dette etterhvert, må bare avklare dato med de andre som var med i går, siden vi egentlig avtalte 14. april, men jeg fant ut etterpå at det ikke går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...