mulder Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Finnes det noe mer uorganisert!!!! Samboeren min lovet meg å fikse noe på vindskjermingen på vogna for 4 måneder siden. Nå er det 13 dager til termin, og har han gjort det????? NEI :-( Det har blitt litt prinsippsak for meg at jeg ikke bare fikser det selv, for jeg visste at dette kom til å skje. Argumentet hans nå nettopp var at han gjør mer kvinnfolkarbeid enn menn flest! Hva da??? Lager middag og henger opp klær???? Å så mener han at han har så mye annet og tenke på, derfor har han ikke tenkt på vindskjermingen. Er det mulig, blir så irritert :-/ Er nok litt hormoner og ønsker om å ha rede klart til prinsessa kommer, men HALLO, av og til er mannfolk virkelig barnslig irriterendes!!!! At de ikke klarer å ha mer enn en tanke om gangen er ingen myte!!
Gjest sandyBay1 Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Enkle er ofte det beste, Gjør det selv!!!
mulder Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2012 Det ender jo opp med det, men det var det det ikke skulle...
Gjest sandyBay1 Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Det ender jo opp med det, men det var det det ikke skulle... He he vet ak åssen det er. Hvis mannen her i huset ikke har gjort det i løpet av ett døgn, så gjør jeg det selv i stedet Orker nemlig ikke krange nå, med såå kort tid igjen føre fødsel.
mulder Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2012 Nei, krangling nå på slutten er siste sort. Skulle bare ønske det var litt mer driv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå