Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Noen som har prøvd personlig trener? Jeg er medlem på 3T treningssenter og vurderer å slå til på et tilbud de har nå der du får tre 25 minutters"timer". Men lurer på hva man egentlig får for pengene? Har jo f.eks fått satt opp personlig styrkeprogram gratis av de som jobber på treningssenteret. Tenker at en personlig trener kanskje kan pushe deg mer? men det er jo begrenset hvor mye pushing man får på bare tre ganger. Er det på en måte ikke verdt å ha personlig trener med mindre man har råd til å ha det mye mer? Grunnen til at jeg har lyst er at jeg vil komme skikkelig i gang med treninga igjen, og føler jeg ikke har fått de resultat jeg ønsker ved å bare trene selv, men har jo en del kunnskap om trening selv også og har trent i mange år, derfor nøler jeg litt med å bruke så mye på penger på noe som kanskje ikke vil gi meg så mye? Kanskje er det mer verdt for noen som aldri har trent eller som kan veldig lite om det? Tanker?? Erfaring??
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg brukte personlig trener etter mitt siste svangerskap. Kjøpte 30 timer, og selv om det koster litt var det vel invisterte penger for meg! Kom lett tilbake til matchvekt med det. Angrer ikke i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 ok takk for svar, hvilket opplegg fikk du, hva gjorde pt? Var han f.eks med rundt på treningssenteret og pusha deg og var det flaut? hehe,
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Ja, pt var med rundt og pushe veldig. Var beinhard trening men veldig effektivt. Synes det var flaut de første gangene men tenkte ikke på det etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Fikk du til å følge opplegget selv etterpå eller var det lett å "falle av" igjen? Var pt med på all treningen eller trente du på egenhånd også underveis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå