Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Det hjalp litt :D

Ja jeg må jo bare prøve videre. Kjenner jeg er irritert og lei. Jeg hadde kommet så langt før ferien og kjenner at jeg er tjukkere nå.

Jeg er klar over en endring jeg skal gjøre. Før ferien spiste jeg 1 banan til mellommåltid. HVER dag. Det klarer jeg ikke nå. Både pga at jeg finner ikke fine bananer og at jeg er dritt lei! :P

Men jeg skal bare bytte det ut med en nutrilettbar. Prøver det og ser etter ca 1 uke til..

Fortsetter under...

Det hjalp litt :D Ja jeg må jo bare prøve videre. Kjenner jeg er irritert og lei. Jeg hadde kommet så langt før ferien og kjenner at jeg er tjukkere nå. Jeg er klar over en endring jeg skal gjøre. Før ferien spiste jeg 1 banan til mellommåltid. HVER dag. Det klarer jeg ikke nå. Både pga at jeg finner ikke fine bananer og at jeg er dritt lei! :P Men jeg skal bare bytte det ut med en nutrilettbar. Prøver det og ser etter ca 1 uke til..

Hva spiser du egentlig om dagene? Fra start til slutt?

Har så lyst på sjokolade at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!! Pleier ikke å ha sånne lyster. Har hørt det er en bivirkning til noen medisiner jeg skal gå på i 4 uker til! Hvordan holde ut??

Nytter ikke å si jeg starter skikkelig etter 4 uker og bare ta litt, for jeg har en brudekjole jeg skal oppi!!!!

Åhhhhh OMG :(

Har så lyst på sjokolade at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!! Pleier ikke å ha sånne lyster. Har hørt det er en bivirkning til noen medisiner jeg skal gå på i 4 uker til! Hvordan holde ut?? Nytter ikke å si jeg starter skikkelig etter 4 uker og bare ta litt, for jeg har en brudekjole jeg skal oppi!!!! Åhhhhh OMG :(

Da er det bare du som kan være sterk nok til å ikke la medisinen være en unnskyldning for å spise deg tjokkas ;)

Men du, prøv å ikke tenk at du skal "starte opp" hele tiden. Sprekk. start. sprekk. start..sprek..start.. Nå har du startet- og du slutter aldri :) Flink skal du være hele tiden. :D Sprekker du så starter du ikke igjen neste dag. Start der og da og når du får det til. Spiser du en sjokolade, ikke spis ostepoppen også og start neste uke. Da er det vanskligere å slanke seg og vanskligere å finne en god vei :)

Jeg er sånn av og til jeg også men jeg jobber hardt med det og jeg tror man lykkes bedre i livsstilsendringen og slankingen om man ikke tenker stopp-start hele tiden. Man finner så mange unnskyldninger da. I should know! Før tenke jeg hele tiden "starter i morgen".. Men det gjorde jeg aldri. Og først nå mestrer jeg sånn noen lunde greit å holde et godt kosthold all over. :)

Hvordan går det moota? Motsto du sjokoladen? :D Men du, hva spiser du iløpet av en dag?

Jeg har ikke lagt i meg noe sjokolade nei :) Men kvelden er jo ikke over enda.... :o

Dette er det jeg skal spise i løpet av en dag:

Kl.9 - 9.15 1 noka sjokolade shake

11.30 - 11.45 1 nutrilett bar/1 banan, noen ganger litt havregryn med melk og syltetøy og noen få rosiner om jeg sliter med magen :P

14.15 - 14.30 1 noka shake

16.15 - 17.00 middag. Skal være 1/2 - 2/3 porsjon. Ikke alltid lett.

20.00 - 20.30 1 noka shake

Hadde dette kostholdet når jeg gikk ned før ferien, nå er det det at flere 11.30 måltider blir byttet ut med andre ting og for masse middag som ødelegger for meg.. :(

+ farsdag, selskap osv..

Annonse

Her går det dårlig altså. :( Har rett og slett vært ganske deppa de siste dagene. Har plutselig gått opp nesten 2 kg, og er skikkelig nedfor. Har fått muskebetennelse i den venstre armen, går på medisiner og har vært skikkelig treg i magen (beklager detaljer). Siden jeg har hatt masse vondt har jeg jo ikke fått trent heller. Er så lei meg for at jeg ikke fikk vært med i kampen ned mot 75 og skuffa over meg selv. Og det aller verste er at jeg ikke finner viljestyrken noe sted. Har motivasjon og tenker hver dag at NÅ! Men så blir jeg frista, noen ber meg med ut på lunsj, jeg er kjempesulten eller lei meg/sliten og spiser mer enn jeg skal. Ååå, kunne jeg bare få litt disiplin igjen.. Men er jo sånn at når vekta går oppover blir man jo enda mer lei av å streve.. Men MÅ jo virkelig! Har lyst til å se 7tallet igjen!

Jeg har ikke lagt i meg noe sjokolade nei :) Men kvelden er jo ikke over enda.... :o Dette er det jeg skal spise i løpet av en dag: Kl.9 - 9.15 1 noka sjokolade shake 11.30 - 11.45 1 nutrilett bar/1 banan, noen ganger litt havregryn med melk og syltetøy og noen få rosiner om jeg sliter med magen :P 14.15 - 14.30 1 noka shake 16.15 - 17.00 middag. Skal være 1/2 - 2/3 porsjon. Ikke alltid lett. 20.00 - 20.30 1 noka shake Hadde dette kostholdet når jeg gikk ned før ferien, nå er det det at flere 11.30 måltider blir byttet ut med andre ting og for masse middag som ødelegger for meg.. :( + farsdag, selskap osv..

Jeg spiser omtrent like mye. Noen ganger mindre på de strengeste dagene mine og mere på de sultne ;)

En ting jeg lurer på, hvordan klarer du å drikke så mye shake? Har prøvd det engang men jeg taklet det ikke. Gikk jo rundt å var sulten hele tiden. :P Blir du mett av det?

Drikker du mye vann? Jeg startet med det og nå har kroppen blitt vant til det. Er ikke like sulten lengere. Kroppen fylles opp og kjenner ikke den store sultfølelsen. Også bruker jeg å drikke mye vann FØR middag. Det gjorde faktisk at jeg raste ned i vekt. Kanskje det kan være noe for å holde middagen i sjakk? :)

Hva spiser du i løpet av en dag?

Det er veeldig variabelt.... Jeg spiser kanskje litt lite av og til men jeg er streng med meg selv fordi jeg vil ha fortgang.

Det jeg skriver opp he runder er litt sånn enten eller. Spiser en av delene jeg har listet opp.

Frokost: havregrøt/En salat/en brødskive

Lunch:En salat/litt havegrøt/ en brødskive

Middag: 1 porsjon middag.

Kanskje kveldsmat: en salat/ en frukt/ en brødskive (spørs hvor mett jeg er etter middagen.

Spiser frukt gjennom dagen. Når lillegutt får mat&frukt så spiser jeg også litt frukt..

Det er mitt kosthold når jeg er streng og da raser jeg ned i vekt.

Nå i det siste har jeg desverre skeiet ut litt i blandt men klarer å holde meg i sjakk.

Det jeg gjør sånn ekstra er:

Bruke litt olje i stedenfor smør.

Vita hjertegod LETT som smør

Drikker mye vann

Drikker vann og tar meg en tyggis når jeg er sulten

Magre pålegg. Enten avokado, egg, kalkunfilet, ost osv.

Grovt brød. Ikke alltid det finnes i hus men :P

Masse grønnsaker til middag. Spiser mye av det for å mette magen.

Drikker kun vann gjennom hele dagen.

Jeg har ikke godteri i hus. Da kan jeg ikke spise det. Handler godis på fredager.

Det skal sier at det ikke er alltid jeg klarer å holde det helt slik. Jeg gjorde det i starten og da raste jeg ned i vekt. Går nedover men litt saktere nå.. Ender ofte ut med å skeie ut å spise mye middag, smake på maten til lillegutt osv.

Forresten!! Jeg sprakk som pokker i går! Samboeren min fant ut at han hadde lyst på noe godt og kjørte en tur på butikken. Dumme, dumme mannen kom hjem med en sjokolade, en pose smågodt, en ostepop og en pepsi max. :D Haha. Jæjæ. Her kommer jeg å forteller deg at du ikke må sprekke også sprekker jeg værre selv. Får være mindre kos i dag da :P

JAAAAAAAAA! Jeg klarte det!!!! Mine damer, vekta viste 74.9kg!!

:D

Jeg er under 75 og nå er neste delmål under 70!! Jeg har bare 10 kg igjen til jeg har nådd det største og siste målet mitt. Satt målet på 70 kg men jeg vil ned til 65. Jeg klarer dette!! :)

Her går det dårlig altså. :( Har rett og slett vært ganske deppa de siste dagene. Har plutselig gått opp nesten 2 kg, og er skikkelig nedfor. Har fått muskebetennelse i den venstre armen, går på medisiner og har vært skikkelig treg i magen (beklager detaljer). Siden jeg har hatt masse vondt har jeg jo ikke fått trent heller. Er så lei meg for at jeg ikke fikk vært med i kampen ned mot 75 og skuffa over meg selv. Og det aller verste er at jeg ikke finner viljestyrken noe sted. Har motivasjon og tenker hver dag at NÅ! Men så blir jeg frista, noen ber meg med ut på lunsj, jeg er kjempesulten eller lei meg/sliten og spiser mer enn jeg skal. Ååå, kunne jeg bare få litt disiplin igjen.. Men er jo sånn at når vekta går oppover blir man jo enda mer lei av å streve.. Men MÅ jo virkelig! Har lyst til å se 7tallet igjen!

Du har alltid vært med i kampen ned under 75. :) Jeg savner deg her inne, vet du det? :( Jeg blir så lei meg når jeg leser at du går opp i vekt og faller ut.

Kan du ikke begynne å skrive her inne litt oftere for å få mere motivasjon? Ikke tenk at du skal starte i morgen hele tiden. Start nå! Akkurat nå når du leser dette. Du føler deg så mye bedre når du mestrer noe! Du klarer dette! Det har du vist oss før! Jeg har troa på deg. :) Og det er helt greit å ha dårlige dager og perioder. Jeg hadde nettopp en selv hvor jeg falt av lasset og var redd for at jeg ikke slulle klare å hente meg inn igjen.

Stå på!! Håper armen din snart blir bra. :)

Har spist lavkarbo siden mandag og i dag viste vekta 70,6!!!!!jubuuu

Funker supert på lavkarbo, ikke småsulten ikke sur! God mat! Stålendes fornøyd!!

700g så har jeg nådd del mål 1! Tror målet mitt ligger mellom 60-63:)

Vurdere og begynne med 30 day shred, rekker det til julaften! Noen andre som hiver seg med??

Du har alltid vært med i kampen ned under 75. :) Jeg savner deg her inne, vet du det? :( Jeg blir så lei meg når jeg leser at du går opp i vekt og faller ut.

Kan du ikke begynne å skrive her inne litt oftere for å få mere motivasjon? Ikke tenk at du skal starte i morgen hele tiden. Start nå! Akkurat nå når du leser dette. Du føler deg så mye bedre når du mestrer noe! Du klarer dette! Det har du vist oss før! Jeg har troa på deg. :) Og det er helt greit å ha dårlige dager og perioder. Jeg hadde nettopp en selv hvor jeg falt av lasset og var redd for at jeg ikke slulle klare å hente meg inn igjen.

Stå på!! Håper armen din snart blir bra. :)

Takk for gode ord, søta mi! Jeg skal prøve å skrive mer her inne, kanskje rapportere vekta hver dag, kanskje det blir en motivasjon. Idag har jeg faktisk vært veldig flink! Har fyllt skapet med sunne og fristende ting, og har klart å unngå å kjøpe fredagsgodteri til kvelden! :) Nå vil jeg tilbake i gamet! Det er bare det at det tar så enormt mye krefter å gå ned i vekt, jeg spiser jo veldig lite og må ha tid til å trene, og når jeg har så mye jobb blir det til at jeg ikke orker å tenke på enda en ting. Denne uka her har vært heftig, og veldig lite søvn. Tar på å være trøtt hele tida også. Men jeg MÅ fortsette, blir så misunnelig på dere som klarer det så bra nå! Menmen, jeg prøver å si til meg selv at jeg har kommet veldig langt, og at slike perioder hører med. :)

Jeg bruker forresten 30 day shred, 82! Trener det ikke hver dag da, og hvertfall ikke nå som jeg har muskelbetennelse, men det er virkelig å anbefale! Kjempebra opplegg, og jeg skal snarte begynne på'n igjen. :)

Annonse

Jeg er under 75 og nå er neste delmål under 70!! Jeg har bare 10 kg igjen til jeg har nådd det største og siste målet mitt. Satt målet på 70 kg men jeg vil ned til 65. Jeg klarer dette!! :)

FLINKA!!!! Gratulerer så mye! :D

Så flink du er!!! 70 til jul da??:):)

Vi har det litt likt vi da.. Skal vi hive oss på en slik gjensidig motivasjon?? At vi tar dag for dag eller noen dager eller 1 uke og kun holde oss til det vi skal? Så må du tenke hardt på meg hver gang du vil skeie ut noe og jeg det samme. Det er jo i så fall bare til å prøve, hva har vi å miste? :D

Vi har det litt likt vi da.. Skal vi hive oss på en slik gjensidig motivasjon?? At vi tar dag for dag eller noen dager eller 1 uke og kun holde oss til det vi skal? Så må du tenke hardt på meg hver gang du vil skeie ut noe og jeg det samme. Det er jo i så fall bare til å prøve, hva har vi å miste? :D

Det vil jeg veldig, veldig gjerne, kjære deg! :D Skal vi ta en uke fremover nå? Vi har ingenting å tape! :D

Jeg har ikke lagt i meg noe sjokolade nei :) Men kvelden er jo ikke over enda.... :o Dette er det jeg skal spise i løpet av en dag: Kl.9 - 9.15 1 noka sjokolade shake 11.30 - 11.45 1 nutrilett bar/1 banan, noen ganger litt havregryn med melk og syltetøy og noen få rosiner om jeg sliter med magen :P 14.15 - 14.30 1 noka shake 16.15 - 17.00 middag. Skal være 1/2 - 2/3 porsjon. Ikke alltid lett. 20.00 - 20.30 1 noka shake Hadde dette kostholdet når jeg gikk ned før ferien, nå er det det at flere 11.30 måltider blir byttet ut med andre ting og for masse middag som ødelegger for meg.. :( + farsdag, selskap osv..

Jeg spiser omtrent like mye. Noen ganger mindre på de strengeste dagene mine og mere på de sultne ;)

En ting jeg lurer på, hvordan klarer du å drikke så mye shake? Har prøvd det engang men jeg taklet det ikke. Gikk jo rundt å var sulten hele tiden. :P Blir du mett av det?

Drikker du mye vann? Jeg startet med det og nå har kroppen blitt vant til det. Er ikke like sulten lengere. Kroppen fylles opp og kjenner ikke den store sultfølelsen. Også bruker jeg å drikke mye vann FØR middag. Det gjorde faktisk at jeg raste ned i vekt. Kanskje det kan være noe for å holde middagen i sjakk? :)

Jeg er ikke så sulten, men litt. Er egentlig ganske streng på tidspunktene selv om det ikke går når jeg eks står opp kl.10 i helgene. Det jeg har slitt mest med er at jeg blir svimmel, uvel og sur før 14.15 shaken og før middag. Men det er bare tilvenning.

Jeg er ikke flink til å drikke vann, men drikker 1 - 2 flasker med 1 1/2 liter pepsi max i døgnet.

Jeg drikker jo shake ganske tett inntil middagen nettopp for å ikke være så sulten, men kan jo prøve med å hive nedpå litt mer vann rett før maten for å føle meg litt "oppfylt" :)

JAAAAAAAAA! Jeg klarte det!!!! Mine damer, vekta viste 74.9kg!! :D Jeg er under 75 og nå er neste delmål under 70!! Jeg har bare 10 kg igjen til jeg har nådd det største og siste målet mitt. Satt målet på 70 kg men jeg vil ned til 65. Jeg klarer dette!! :)
Så flink du er!!! 70 til jul da??:):)

Hehehe, nåja. Vi får se på det ;) Skal fortsette som før og prøve å være streng med kosthold. Jeg er flink på mat men suger i å komme meg på trening. Den motivasjonen er duttet litt vekk. Tror ikke jeg klarer 70kg men jeg skal uansett gå nedover. 70 hadde vært fantastisk :D Det er helt sykt å tenke på at jeg snart kan se 6-tallet! :D Det har jeg ikke gjort på noen år.

Hvor mye har du gått ned? :)

Det er veeldig variabelt.... Jeg spiser kanskje litt lite av og til men jeg er streng med meg selv fordi jeg vil ha fortgang.

Det jeg skriver opp he runder er litt sånn enten eller. Spiser en av delene jeg har listet opp.

Frokost: havregrøt/En salat/en brødskive

Lunch:En salat/litt havegrøt/ en brødskive

Middag: 1 porsjon middag.

Kanskje kveldsmat: en salat/ en frukt/ en brødskive (spørs hvor mett jeg er etter middagen.

Spiser frukt gjennom dagen. Når lillegutt får mat&frukt så spiser jeg også litt frukt..

Det er mitt kosthold når jeg er streng og da raser jeg ned i vekt.

Nå i det siste har jeg desverre skeiet ut litt i blandt men klarer å holde meg i sjakk.

Det jeg gjør sånn ekstra er:

Bruke litt olje i stedenfor smør.

Vita hjertegod LETT som smør

Drikker mye vann

Drikker vann og tar meg en tyggis når jeg er sulten

Magre pålegg. Enten avokado, egg, kalkunfilet, ost osv.

Grovt brød. Ikke alltid det finnes i hus men :P

Masse grønnsaker til middag. Spiser mye av det for å mette magen.

Drikker kun vann gjennom hele dagen.

Jeg har ikke godteri i hus. Da kan jeg ikke spise det. Handler godis på fredager.

Det skal sier at det ikke er alltid jeg klarer å holde det helt slik. Jeg gjorde det i starten og da raste jeg ned i vekt. Går nedover men litt saktere nå.. Ender ofte ut med å skeie ut å spise mye middag, smake på maten til lillegutt osv.

Forresten!! Jeg sprakk som pokker i går! Samboeren min fant ut at han hadde lyst på noe godt og kjørte en tur på butikken. Dumme, dumme mannen kom hjem med en sjokolade, en pose smågodt, en ostepop og en pepsi max. :D Haha. Jæjæ. Her kommer jeg å forteller deg at du ikke må sprekke også sprekker jeg værre selv. Får være mindre kos i dag da :P

Jeg har ikke vært så flink idag.. Vi tok en tur til Mandal/lindesnes med firmaet og da er det jo vanskelig å ha med shake.. Så jeg hadde 4 skiver på turen + en kakemann for jeg blir så dårlig hvis jeg ikke får mat i middagstiden og jeg hadde glemt å fylle på med nutrilettbar i veska mi :/

Det var sikkert herlig å få skeie ut en gang også.

Når jeg gikk på naziregimet før ferien hadde jeg 1-2 dager i mnd der jeg fylte på. Jeg lå jo hele tiden litt lavt i kalorier og matinntak så for å unngå sparebluss eller hva jeg skal si så la jeg innpå godt med mat denne eller disse dagene i mnd. Men det var bare da. Ikke noe utenom. Og det hjalp :)

Jeg spiser omtrent like mye. Noen ganger mindre på de strengeste dagene mine og mere på de sultne ;) En ting jeg lurer på, hvordan klarer du å drikke så mye shake? Har prøvd det engang men jeg taklet det ikke. Gikk jo rundt å var sulten hele tiden. :P Blir du mett av det? Drikker du mye vann? Jeg startet med det og nå har kroppen blitt vant til det. Er ikke like sulten lengere. Kroppen fylles opp og kjenner ikke den store sultfølelsen. Også bruker jeg å drikke mye vann FØR middag. Det gjorde faktisk at jeg raste ned i vekt. Kanskje det kan være noe for å holde middagen i sjakk? :)
Jeg er ikke så sulten, men litt. Er egentlig ganske streng på tidspunktene selv om det ikke går når jeg eks står opp kl.10 i helgene. Det jeg har slitt mest med er at jeg blir svimmel, uvel og sur før 14.15 shaken og før middag. Men det er bare tilvenning. Jeg er ikke flink til å drikke vann, men drikker 1 - 2 flasker med 1 1/2 liter pepsi max i døgnet. Jeg drikker jo shake ganske tett inntil middagen nettopp for å ikke være så sulten, men kan jo prøve med å hive nedpå litt mer vann rett før maten for å føle meg litt "oppfylt" :)

:o Er det mye kalorier i pepsi max? Har ikke peiling, så jeg må bare spørre :P

Det vil jeg veldig, veldig gjerne, kjære deg! :D Skal vi ta en uke fremover nå? Vi har ingenting å tape! :D

Supert!! Fra imorgen? Jeg har hatt en drita dag pga har vært i bilen fra kl.7.30 - 17.30 idag hehe :D

Ok en uke uten noe som helst tull. Bare følge ens diett eller hva jeg sier. Er det ok å registrere hver dag om en har holdt målet?

Det er veeldig variabelt.... Jeg spiser kanskje litt lite av og til men jeg er streng med meg selv fordi jeg vil ha fortgang. Det jeg skriver opp he runder er litt sånn enten eller. Spiser en av delene jeg har listet opp. Frokost: havregrøt/En salat/en brødskive Lunch:En salat/litt havegrøt/ en brødskive Middag: 1 porsjon middag. Kanskje kveldsmat: en salat/ en frukt/ en brødskive (spørs hvor mett jeg er etter middagen. Spiser frukt gjennom dagen. Når lillegutt får mat&frukt så spiser jeg også litt frukt.. Det er mitt kosthold når jeg er streng og da raser jeg ned i vekt. Nå i det siste har jeg desverre skeiet ut litt i blandt men klarer å holde meg i sjakk. Det jeg gjør sånn ekstra er: Bruke litt olje i stedenfor smør. Vita hjertegod LETT som smør Drikker mye vann Drikker vann og tar meg en tyggis når jeg er sulten Magre pålegg. Enten avokado, egg, kalkunfilet, ost osv. Grovt brød. Ikke alltid det finnes i hus men :P Masse grønnsaker til middag. Spiser mye av det for å mette magen. Drikker kun vann gjennom hele dagen. Jeg har ikke godteri i hus. Da kan jeg ikke spise det. Handler godis på fredager. Det skal sier at det ikke er alltid jeg klarer å holde det helt slik. Jeg gjorde det i starten og da raste jeg ned i vekt. Går nedover men litt saktere nå.. Ender ofte ut med å skeie ut å spise mye middag, smake på maten til lillegutt osv. Forresten!! Jeg sprakk som pokker i går! Samboeren min fant ut at han hadde lyst på noe godt og kjørte en tur på butikken. Dumme, dumme mannen kom hjem med en sjokolade, en pose smågodt, en ostepop og en pepsi max. :D Haha. Jæjæ. Her kommer jeg å forteller deg at du ikke må sprekke også sprekker jeg værre selv. Får være mindre kos i dag da :P
Jeg har ikke vært så flink idag.. Vi tok en tur til Mandal/lindesnes med firmaet og da er det jo vanskelig å ha med shake.. Så jeg hadde 4 skiver på turen + en kakemann for jeg blir så dårlig hvis jeg ikke får mat i middagstiden og jeg hadde glemt å fylle på med nutrilettbar i veska mi :/ Det var sikkert herlig å få skeie ut en gang også. Når jeg gikk på naziregimet før ferien hadde jeg 1-2 dager i mnd der jeg fylte på. Jeg lå jo hele tiden litt lavt i kalorier og matinntak så for å unngå sparebluss eller hva jeg skal si så la jeg innpå godt med mat denne eller disse dagene i mnd. Men det var bare da. Ikke noe utenom. Og det hjalp :)

Jeg koser meg med snop nå jeg. Spiste kake og is for et par timer siden. Var bedd på middag så da ble det litt.. Men det er jo lov siden det er fredag. Det er den dagen jeg skeier ut i uka..

Hva vet egentlig alle dere om sparebluss? Noen sier at det er kalorier inn og kalorier ut som teller og bare tull med sparebluss. Andre tror helt og holdent på det? Hva tenker dere andre? Personlig har jeg ingen anelse. Men håper ikke det stemmer siden jeg spiser veldig lite :D

Supert!! Fra imorgen? Jeg har hatt en drita dag pga har vært i bilen fra kl.7.30 - 17.30 idag hehe :D Ok en uke uten noe som helst tull. Bare følge ens diett eller hva jeg sier. Er det ok å registrere hver dag om en har holdt målet?

Så flinke dere er :D Om dere registrerer her inne så er det lette å holde på avtalen og matinntak osv. :) Bare ikke glem meg av. :P Jeg trenger også motivasjon :D

Jeg spiser omtrent like mye. Noen ganger mindre på de strengeste dagene mine og mere på de sultne ;) En ting jeg lurer på, hvordan klarer du å drikke så mye shake? Har prøvd det engang men jeg taklet det ikke. Gikk jo rundt å var sulten hele tiden. :P Blir du mett av det? Drikker du mye vann? Jeg startet med det og nå har kroppen blitt vant til det. Er ikke like sulten lengere. Kroppen fylles opp og kjenner ikke den store sultfølelsen. Også bruker jeg å drikke mye vann FØR middag. Det gjorde faktisk at jeg raste ned i vekt. Kanskje det kan være noe for å holde middagen i sjakk? :)
Jeg er ikke så sulten, men litt. Er egentlig ganske streng på tidspunktene selv om det ikke går når jeg eks står opp kl.10 i helgene. Det jeg har slitt mest med er at jeg blir svimmel, uvel og sur før 14.15 shaken og før middag. Men det er bare tilvenning. Jeg er ikke flink til å drikke vann, men drikker 1 - 2 flasker med 1 1/2 liter pepsi max i døgnet. Jeg drikker jo shake ganske tett inntil middagen nettopp for å ikke være så sulten, men kan jo prøve med å hive nedpå litt mer vann rett før maten for å føle meg litt "oppfylt" :)

:o Er det mye kalorier i pepsi max? Har ikke peiling, så jeg må bare spørre :P

Nei det er 0,3 kalorier i 100g. Så ingenting. Det skal visstnok ikke være så sunt heller, og en kan bli sulten av det. Men det er ikke så sunt og røyke heller og det gjør ikke jeg og jeg blir ikke sulten av det :D Det er det eneste jeg har igjen som jeg har lov å kose meg med (utenom samboeren da :P ) så den tar ingen vekk fra meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...