Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

Det tar vel 45 min å kjøre til deg fra her jeg bor nå. Men 10-15 min fra der jeg er oppvokst :) Jeg er jo i nærområdet rett som det er :)

Da får du si ifra om du har lyst å gå tur en dag. :)

Det kan jeg :) Er det noen fine turområdet i nærområdet der?

Fortsetter under...

Det tar vel 45 min å kjøre til deg fra her jeg bor nå. Men 10-15 min fra der jeg er oppvokst :) Jeg er jo i nærområdet rett som det er :)

Kubbetjønn er jo en koselig liten tur på et par km. Har ikke vært der selv men samboeren min syntes det er fint der. Ellers er jeg veldig glad i strenderne.. Hellestø er vakker! Det er kanskje fordi jeg er fra innlandet i nordnorge så jeg er ikke så vant til strand og hav. :) Jeg har vært litt for dårlig til å utforske rundt her.

Kubbetjønn er jo en koselig liten tur på et par km. Har ikke vært der selv men samboeren min syntes det er fint der. Ellers er jeg veldig glad i strenderne.. Hellestø er vakker! Det er kanskje fordi jeg er fra innlandet i nordnorge så jeg er ikke så vant til strand og hav. :) Jeg har vært litt for dårlig til å utforske rundt her.

Men er det i gåavstand fra deg?

Sandveparken er jo fint å ha med barna når det bare er fint vær da :D

Men er det i gåavstand fra deg? Sandveparken er jo fint å ha med barna når det bare er fint vær da :D

Njæ. Vet ikke helt? Jeg tror det. Det er mot Dale. Kommer ann på hvor mye du gidder å gå :P Er ikke så langt unna her. :)

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/lokalen_pa_nett/1.2486999

Bla litt ned så ser du.

Sandvedparken er fint ja! Mye stoff og tull der på kvelds/nattetid men man trenger jo ikke gå så sent :)

Blærk, jeg føler meg utenfor. :( Har jo vært helt tiltaksløs de siste ukene. Skikkelig leit. Har ligget på rundt 80, men idag hadde jeg gått opp 1,4! Det er helt sykt! Meeen har vært superflink idag da. Drukket masse vann, spist knekkebrød og grønnsaker og så og si bare sundt. Så jeg håper jeg snart er tilbake i gode gamle vaner. :P

Annonse

Ikke gi opp box fresh!! :D Du klarer det når du bare finner litt motivasjon igjen. Har ikke 100% motivasjon selv, håper at jeg skal klare å gå ned litt og at det skal være motivasjon nok i seg selv til å klare å fortsette :D

Hva tenker dere om jul og julekaker? Skal dere ta pause med jula eller kjører dere et flatt løp og null ekstra mat og godteri??

Jeg skal ikke bruke jula som en unnskyldning til å bli feit, være feit og legge på meg. Nytter ikke være på slankern om man hele tiden finner på unnskyldninger. Bursdag, helg, morsdag, jul, nyttårsaften, lenge siden sist, fordi jeg fortjener det osvosv. Jeg skal kose meg i jula med god mat men sammtidig begrense meg. LITT ekstra blir det selvsagt men det er ikke verdt å fråtse når premien er å gå opp det samme man har gått ned. :) Julaften er det ingen grenser men resten av jula skal jeg kose meg og prøve å være fornuftig :)

Blærk, jeg føler meg utenfor. :( Har jo vært helt tiltaksløs de siste ukene. Skikkelig leit. Har ligget på rundt 80, men idag hadde jeg gått opp 1,4! Det er helt sykt! Meeen har vært superflink idag da. Drukket masse vann, spist knekkebrød og grønnsaker og så og si bare sundt. Så jeg håper jeg snart er tilbake i gode gamle vaner. :P

Så kjedelig, box... Håper du finner motivasjonen for jeg vil ha deg med ned under 75. :)

Jeg veide meg idag. 76 kg blank. :)

Nå har jeg skaffet meg egen vekt siden jeg bare har veid meg borte ellers og den vekta var litt ustabil. Så GJETT om jeg er spent på hva jeg egentlig, nøyaktig veier i morgen når jeg står opp, naken og etter jeg har tisset. :)

Jeg veide meg idag. 76 kg blank. :)

Nå har jeg skaffet meg egen vekt siden jeg bare har veid meg borte ellers og den vekta var litt ustabil. Så GJETT om jeg er spent på hva jeg egentlig, nøyaktig veier i morgen når jeg står opp, naken og etter jeg har tisset. :)

Jeg er minst like spent og kommer til å sjekke det først når jeg står opp imorgen!! :D :D

Hva tenker dere om jul og julekaker? Skal dere ta pause med jula eller kjører dere et flatt løp og null ekstra mat og godteri??

Jeg skal ikke bruke jula som en unnskyldning til å bli feit, være feit og legge på meg. Nytter ikke være på slankern om man hele tiden finner på unnskyldninger. Bursdag, helg, morsdag, jul, nyttårsaften, lenge siden sist, fordi jeg fortjener det osvosv. Jeg skal kose meg i jula med god mat men sammtidig begrense meg. LITT ekstra blir det selvsagt men det er ikke verdt å fråtse når premien er å gå opp det samme man har gått ned. :) Julaften er det ingen grenser men resten av jula skal jeg kose meg og prøve å være fornuftig :)

Jeg var veldig flink i fjor og ønsket meg lite ting i julestrømpen fra nissen som faktisk går til låret på meg og ligger klar og venter på fyll under treet hver jul :D :D

Jeg tenker som deg! Dessuten minker det på tiden min, så jeg skal ikke gjøre som for 2 år siden og legge meg nesten aaaalt igjen :o

Blir nok noe, men begrenset ja!

Annonse

Jeg var veldig flink i fjor og ønsket meg lite ting i julestrømpen fra nissen som faktisk går til låret på meg og ligger klar og venter på fyll under treet hver jul :D :D Jeg tenker som deg! Dessuten minker det på tiden min, så jeg skal ikke gjøre som for 2 år siden og legge meg nesten aaaalt igjen :o Blir nok noe, men begrenset ja!

hehehe. Julestrømpe som går opp til låret? Smooth! Jeg har en liten en. Takk og lov. :o I fjor var det stappa. I år skal jeg så vidt ha noe. Før spiste jeg jo til jeg ble kvalm. Nå skal jeg spise til suget forsvinner ;)

Veide 76.8 nå nettopp. Men det er jo med mat i magen fra i dag og litt klær på. Så vi får se i morgen hva jeg veier uten noe som helst mat og klær. (Hvert gram teller ;) ) Artig at du følger med meg. Da skal jeg oppdatere first thing in the morning :)

Endret av mrsrogaland

Jepp barna er ganske misunnelige ja :D haha :)

Pleier å få alt jeg ønsker meg og mer til, men må nok ta de ønskene rolig i år som i fjor da. Spiste ikke alt heller i fjor.

Jeg venter spent på morgendagen. Skal ut på ærend fra morgenen, så om du ikke har oppdatert før vi går er jeg nok spent når jeg kommer hjem :D

Jepp barna er ganske misunnelige ja :D haha :) Pleier å få alt jeg ønsker meg og mer til, men må nok ta de ønskene rolig i år som i fjor da. Spiste ikke alt heller i fjor. Jeg venter spent på morgendagen. Skal ut på ærend fra morgenen, så om du ikke har oppdatert før vi går er jeg nok spent når jeg kommer hjem :D

Veide meg nå igjen. Oisann. Å skaffe seg vekt var visst ikke helt lurt. Kommer ikke til å gjøre annet. Nå veide jeg 2 kg mere enn tidligere og alt jeg har spist er en banan. Blir jo deppis av hele vekta nå. Whaat...

Åååh. Jeg veide meg i dag og veide alt fra 75.6-77-5 kg.. Herregud for en forskjell. Nøyaktighet på 100g liksom... Veier meg på flatt og samme underlag så skal ikke være noe problem.

Kjøpe vekta på apoteket for 400kr. For ei drittvekt...

Noen som vet hvor det går ann å få tak i ei stabil vekt?

Jeg har kjøpt ei vekt som du ikke klarer å lure om det smalt!! Kjøpt på Clas Ohlson :)

Kjedelige greier det da :(

Storesøster og jeg har vært på shopping hele dagen og jeg har så vondt i hodet at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre med av.. :o

Åhhh gud gi meg styrke :P

Godt vi har fri imorgen og på fredag! Både barna og jeg.

Jeg synes jeg var flink idag :)

Var på Obs og handlet sånne gode myke store pølsebrød. Jeg elsker dem! Så hadde vi pølse i brød til middag, en sjeldenhet utenom grillsesongen. Jeg hadde så lyst å ha pølsebrød med smør, eller ja sjokolade i nå til kvelds. Men tenkte på deg mrsrogaland, så jeg rasket på å ta shaken min før jeg ombestemte meg :P Har lyst å få like gode resultater som deg! Lyst å være like flink som deg :D Selv om jeg ikke er det, så gjorde jeg et godt valg idag :P

Keep up the good work :D

Hehe, så herlig å høre, moota! Tenk på meg neste gang også! Jeg følger med deg og ønsker resultater for deg. :)

Jeg kom meg på trening i dag :o Så da var jeg flink. Lat som jeg har vært. Hater å gå på trening men er ikke så ille når jeg først setter i gang. 40 min knallhard spinning. Skal prøve å få til ei til treningsøkt denne uken..

Jeg er ikke like flink nå som jeg var for et par uker siden. Da gikk jeg ned et kilo i uken men nå går det saktere selv om jeg fremdeles går ned.. Er spent på veiing i morgen. Har ei skikkelig vekt nå så da får jeg et ærlig resultat. :D Grunnen til at jeg går ned i vekt er fordi jeg er veldig streng på kostholdet. Jeg er ikke så flink til å trene.. :o

Du er så flink mrsrogaland!! :D

Jeg var også på vekta idag. Det var et slag i trynet. Den viste 78,3. Jeg har ikke sett 8 tallet siden i juni-juli og det er grusomt. Går jo helt feil vei dette. Det er jo bare 1/2 kilo, men alikevel.. :(

Så jeg får jo lyst å drite i hele greiene! Jeg har nå 2 valg. Jeg kan enten spise og være sur og gi opp og så innse at jeg må gå ned flere 1/2 kilo når jeg tar til vett. Eller så kan jeg bare innse at jeg likevel må gå ned så jeg kan bare bli sint og så prøve videre med en gang. Har jo null motivasjon. Hadde håpet at jeg skulle ha gått ned bittelitt til idag så jeg fikk litt motivasjon, men slik gikk det ikke.

Jeg tenker at jeg skal ha mensen over helga, og at jeg går på kortison tabletter som kan gi vektoppgang, så jeg får bare bite tennene sammen og håpe at det ikke er så ille.

Men jeg er sur og sint og forbanna idag! :(

Du er så flink mrsrogaland!! :D Jeg var også på vekta idag. Det var et slag i trynet. Den viste 78,3. Jeg har ikke sett 8 tallet siden i juni-juli og det er grusomt. Går jo helt feil vei dette. Det er jo bare 1/2 kilo, men alikevel.. :( Så jeg får jo lyst å drite i hele greiene! Jeg har nå 2 valg. Jeg kan enten spise og være sur og gi opp og så innse at jeg må gå ned flere 1/2 kilo når jeg tar til vett. Eller så kan jeg bare innse at jeg likevel må gå ned så jeg kan bare bli sint og så prøve videre med en gang. Har jo null motivasjon. Hadde håpet at jeg skulle ha gått ned bittelitt til idag så jeg fikk litt motivasjon, men slik gikk det ikke. Jeg tenker at jeg skal ha mensen over helga, og at jeg går på kortison tabletter som kan gi vektoppgang, så jeg får bare bite tennene sammen og håpe at det ikke er så ille. Men jeg er sur og sint og forbanna idag! :(

Da skal jeg prøve å muntre deg opp! Hva skal du med slankere kropp når du allerede ser så smashing og slank ut? Og med det nydelige lange håret?

Og for å ikke snakke om alle de kiloene du har mestret å gått ned? Og det uten å trene?!

Du ER flink. Og nei, du skal ikke gi opp. Alle som slanker seg vet at det er ingenting som er mere drepende for humøret og livskvaliteten som å gå opp i vekt. Vi VET jo at vi har det mye bedre i livet og med oss selv når vi mestrer - og klarer å gå ned i vekt og ikke minst holde oss der.

Du snakker ofte om at du var så flink før sommerferien. Er du like flink nå? Hvis ikke; bli det! Husker du hvor glad, stolt fornøyd ogg full av motivasjon du var når du sto på på ditt aller beste? Kom deg dit igjen!! Vær enda litt strengere med deg selv framover så kommer resultatene. Nå går du ikke så veldig mye ned i vekt så da må du sette inn støtet slik at du får omså bare litt framgang. Det gir motivasjon.

Jeg så et tv-program i går om det å være tjukk og hvordan gå ned i vekt. Er man missfornøyd så spiser man enda mere. Har du selvtillit og selvbilde så går du ned i vekt. Har du en bra dag så går det nedover. Har du en dårlig dag så spiser du mere.. Osv. Poenget er at om du er litt ekstra sulten hver dag så vil du gå ned i vekt. Men jevnt over er du lykkeligere enn om du skulle spise veldig mye hver dag, gå opp i vekt og egentlig bare gå rundt å føle deg drit. Setter du de to opp mot hverandre så velger jeg det første. :) Framgang gir motivasjon og motivasjon gir framgang.

Jeg er helt lik og enda værre enn deg. Går jeg opp 100 g er jeg dritforbanna. Ser jeg ikke et kilo nedgang i uken så blir jeg skuffet og har lyst å slenge vekta i veggen.. Jeg må serriøst jobbe med meg selv og godta at det tar tid. Slutte å veie meg 10 ganger om dagen.. Så sånn sett er du flinkere enn meg der. :) Skjønner følelsen av skuffelse når man går på vekta og av alle ting har gått OPP når man trodde og håpte man skulle ha gått NED.

Du er flink! Stå på videre så har du alltid oss her inne. :D

Endret av mrsrogaland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...