Gå til innhold

*2012* slankerne!

Anbefalte innlegg

72,6 i dag. Så ikke såååå galt . Selv om jeg var ned i 71,6 før helgen:(((

Kanskje det motivere til å være flink i dag.

Tror det blir vanskelig å slane seg vist jeg kun spiser sunn mat 3 av ukens 7 dager...... Å fråtser de 4 andre.... Jaja

Fortsetter under...

Endelig kom mensen! Da benytter jeg anledningen til litt naziregime fremover! Kommer med oppdatering fredag..

Rogis, jeg VIL også ned til 70 før jul, og nå er det null nåde her i gården! Du vil vel ikke tape for meg som ligger så langt etter deg...?

Hiv deg rundt! Heia heia!!

Wehey, folkens! :) Bare gått opp 1 kg i helgen, det er temmelig bra mtp megamathelg deluxe. ;) Har spist is idag da, så fra imorgen av er det rett tilbake på superstreng diett og masse trening, for jeg SKAL nå 75 før november er omme! :) Lykke til, alle sammen, og Rogis: Hvordan ligger du an egentlig?

Veier du rundt 82 nå da? Skal du gå ned til 75 så er det 7 kg på en måned? :o Det er stort mål :) Det er kjempegøy å se hvor motivert og flink du er nå, box! :)

Jeg har falt av lasset. Helgas utskeielser har blitt med meg. Pokker. Jeg trenger et spark i rompa. Jeg trenger å komme ned til 70 kg før nyttår. Hardt mål men jeg vil VIL VIL klare det!

82, nei? :P Veide 79,7 før jeg dro, så jeg veier 80, 7 nå. :) 5,7 kg på litt over en måned bør kunne gå, synes jeg. Ikke sikkert da, men viktig å sette seg et mål! Hehe! 70 før nyttår er også ganske heftig, men viljestyrke er bra! Hva ligger du på nå da?

Haha, stemmer det! Litt borte vekk i dag. :)

Skal veie meg i dag. Håper ikke jeg har gått opp. Sist jeg veide meg lå jeg på 66.5. Målet er å komme under 70 før 1 Januar. :)

Endelig kom mensen! Da benytter jeg anledningen til litt naziregime fremover! Kommer med oppdatering fredag..

Rogis, jeg VIL også ned til 70 før jul, og nå er det null nåde her i gården! Du vil vel ikke tape for meg som ligger så langt etter deg...?

Hiv deg rundt! Heia heia!!

Nei. Jeg skal klare å nå 70 før nyttår!! Men hvor er treningsmotivasjonen?! Jæjæ, skal gjøre det jeg kan på matfronten, også skal vi se om jeg ikke kommer meg på spinning i dag eller i morgen.

Drittlei av å være feit. Skal feire at jeg har nådd 70, kle meg i en sexy kjole på nyttårsaften og heve champagneglasset. Det er målet!!

Denne dagen har gått til helv....

Vi skulle ha komlerester, men komlene var ikke enige. Da måtte jeg jo på butikken litt før kl.16, sulten som en gris. Laget pannekaker (må ta hensyn til lillebror som er syk) og la i meg både pannekakerøre og 2 pannekaker med syltetøy og ost.. :(

Ble sprikkmett og føler meg så feit at jeg vil spy!!!!!

Imorgen den dag starter jeg med det naziregimet jeg hadde før ferien. Så varer det vel til søndag når vi skal i selskap :(

Helvettes slankehelvette. Du vet når du bare føler for å gi blanke faen og heller bli feit? Det er nå. Stappet i meg sjokolade to ganger i dag og masse saus og pølse til middag. Vi spiste borte. Vekta hadde gått opp et par undre gram. Blææh. Jeg klarer ikke hente meg inn. Jeg visste jo at slike perioder kom til å komme men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake :( Ikke har jeg trent på ei uke heller....

Annonse

Helvettes slankehelvette. Du vet når du bare føler for å gi blanke faen og heller bli feit? Det er nå. Stappet i meg sjokolade to ganger i dag og masse saus og pølse til middag. Vi spiste borte. Vekta hadde gått opp et par undre gram. Blææh. Jeg klarer ikke hente meg inn. Jeg visste jo at slike perioder kom til å komme men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake :( Ikke har jeg trent på ei uke heller....

øøøøøh, patetiske meg. Selvsagt skal jeg klare det! I morgen blir det skjerpings!! Og dere, beklager at jeg er så ustabil. Kommer og går vettu ;)

Sånne perioder har vi alle, Rogis! Og det er viktig å være klar over, hvis ikke blir motivasjonen enda mindre, for da tror man at alt er over. Noen dager er dritt, men så kommer man tilbake igjen, bare man kommer over de dårlige dagene. Jeg hadde masse sånne dager da jeg aldri kom under 80, men vips så var jeg der og nå går det bra igjen! Du skal ikke bli feit, du har jo vært sååå flink, det hadde vært mye bortkastet tid og krefter, og tenk så godt du føler deg når vekta går nedover! MEN det er lov å ha dårlige dager, og lov å kjefte og smelle litt! Det er jo det vi er her for, det og å heie hverandre fremover! :) Stå på, snuppa! Jeg vet du klarer det!

Sånne perioder har vi alle, Rogis! Og det er viktig å være klar over, hvis ikke blir motivasjonen enda mindre, for da tror man at alt er over. Noen dager er dritt, men så kommer man tilbake igjen, bare man kommer over de dårlige dagene. Jeg hadde masse sånne dager da jeg aldri kom under 80, men vips så var jeg der og nå går det bra igjen! Du skal ikke bli feit, du har jo vært sååå flink, det hadde vært mye bortkastet tid og krefter, og tenk så godt du føler deg når vekta går nedover! MEN det er lov å ha dårlige dager, og lov å kjefte og smelle litt! Det er jo det vi er her for, det og å heie hverandre fremover! :) Stå på, snuppa! Jeg vet du klarer det!

Det er helt sant det du skriver. Man må bare gjennkjenne de periodene når de kommer og ikke gi opp. I det ene sekundet er jeg kjempesint og lei meg over hele slankinga og i det andre sekundet så har jeg spiriten på plass. :P

Jeg skal på spinning i dag og holde kostholdet i sjakk! Fikk samboeren til å fjerne all sjokoladen fra huset, så nå koser han seg sikkert voldsomt på jobb. ;)

Jeg har klart så mye allerede og nekter å falle i gamle vaner. Fører ikke til noe positivt. Kun misnøye.

Hva veier du nå box?

Annonse

Jeg er IKKE flink. Hva har skjedd med meg! Kom meg aldri på trening. En hel uke siden sist. Kostholdet har også vært dårlig.. Klarer ikke ta meg sammen. Uæææh!

Sånn startet det for meg også. Og nå er det 2 1/2 mnd siden vi kom hjem fra ferie og jeg har ikke gått ned noe etter det.. Så jeg ligger vel å bikker noe under 80 nå og var 75,3. Jeg biter tennene sammen og håper jeg er på rett vei igjen. Har vært flink 2 dager, håper det er starten på en god periode frem til jul :D

Jeg har også helt mistet motivasjonen. Veier 80.5. Og idag er det fredag. Sukk.. Har ikke vært noe flink til hverken trening eller kosthold siden jeg kom hjem fra kurset.. Må få meg et realt spark i rompa, hvis ikke går det jo helt skeis. :( Vært dårlig de siste dagene da, så har jo på en måte litt unskyldning, men ikke god nok. Hva skal vi gjøre for å motivere hverandre, jenter?

Jeg har også helt mistet motivasjonen. Veier 80.5. Og idag er det fredag. Sukk.. Har ikke vært noe flink til hverken trening eller kosthold siden jeg kom hjem fra kurset.. Må få meg et realt spark i rompa, hvis ikke går det jo helt skeis. :( Vært dårlig de siste dagene da, så har jo på en måte litt unskyldning, men ikke god nok. Hva skal vi gjøre for å motivere hverandre, jenter?

Det er ingen unskyldning for deg box. Heller ikke for meg. Nå må vi være litt strenge med oss selv. Føler også at om jeg ikke tar tak så går det her skeis. Det skal vi ikke la skje, sant?! Skummelt når jeg har gått litt tilbake til de gamle vanene i en hel uke. Må ta tilbake kontrollen. Jeg har bevist at jeg kan hvis jeg vil! Og det kan du også. Du som har gått ned så mye til nå. Veide 76.7 i dag. Opp 200g. Heldigvis ikke mere.. Hvorfor tror du at du har mistet motivasjonen og ikke klarer helt å holde strengt regime?

Hva skjedde?? Jeg som var så knallflink og motivert gidder ingenting lengere. ååh! I morgen skal jeg på middag til en onkel som fyller 50, og på søndag har familien stelt i stand selskap for meg. Det passer jo ikke helt bra, liksom..

Jeg vet ikke hvordan vi kan motivere hverandre. Kanskje inngå et løfte til hverandre om at vi skal ha gått ned et kilo innen neste søndag? Jeg heier veldig på deg, box!! Er så glad for å ha deg her inne. :) Samme går for moota, L-8 og alle de andre flotte slankerne!

Dette skal vi klare!! Hilsen jenta med ostepop og sjokoladeskål på bordet... ;)

Endret av mrsrogaland

Motivasjon ja:)

Spark bak til dere som trenger d!

Prøv og tenk hvert måltid for seg selv, om du spiser feil til et, så spis rett til neste! Ta en dag av gangen, lov deg selv i dag skal jeg klare det! Lur deg selv til og tro at det er kun i dag, i mårgen kan du spise masse, eller ta en sjokolade, men i dag, kun i dag skal du la vær! Blir du stolt når du legger deg, våkner dagen etter og tenker: jeg skal klare det i dag også, kun i dag! Osv.

Det virker på meg, det virker så mye bedre enn, når jeg prøver og si jeg skal slanke meg til jeg har gått ned x antall kilo, det er så langt frem. Men en dag klare vi!!!!

Å dagen er ikke ødelagt om en ikke får trent OG spist sunt! Når jeg har hatt for store ambisjoner om trening slanking, ble alt ødelagt vist jeg misset en av delene, da kunne jeg drite i hele slank/trim og tenke jeg begynne i mårgen....men nå vil jeg snu, å tenke jeg begynner fråtse/ligge på sofaen livet mårgen:) å så utsetter jeg bare det ett bar 10 kilo eller noe:):) :)

Motivasjon ja:)

Spark bak til dere som trenger d!

Prøv og tenk hvert måltid for seg selv, om du spiser feil til et, så spis rett til neste! Ta en dag av gangen, lov deg selv i dag skal jeg klare det! Lur deg selv til og tro at det er kun i dag, i mårgen kan du spise masse, eller ta en sjokolade, men i dag, kun i dag skal du la vær! Blir du stolt når du legger deg, våkner dagen etter og tenker: jeg skal klare det i dag også, kun i dag! Osv.

Det virker på meg, det virker så mye bedre enn, når jeg prøver og si jeg skal slanke meg til jeg har gått ned x antall kilo, det er så langt frem. Men en dag klare vi!!!!

Å dagen er ikke ødelagt om en ikke får trent OG spist sunt! Når jeg har hatt for store ambisjoner om trening slanking, ble alt ødelagt vist jeg misset en av delene, da kunne jeg drite i hele slank/trim og tenke jeg begynne i mårgen....men nå vil jeg snu, å tenke jeg begynner fråtse/ligge på sofaen livet mårgen:) å så utsetter jeg bare det ett bar 10 kilo eller noe:) :) :)

Takk for motivasjon. Bra sagt! Godt å ha deg her ;)

Jeg var flink igår også bortsett fra litt masse middag. Men det kommer litt og litt :) Vi skal i familieselskap imorgen og det blir en utfordring! Men jeg skal klare det slik at jeg kan veie meg neste helg :P

Kan jeg få være med her? :)

Jeg har prøvd å kutte ut godteri og å være flink til å trene i flere mnd nå, det har gått greit i perioder, men hver gang jeg f.eks spiser godteri pga helg eller om vi tar en tur bort, så sliter jeg med å fortsette etterpå.

Så nå skal jeg holde meg unna godteri fra i morgen av og fram til minstemann skal feire bursdag om ca 2 uker.

Det er en evighet for min del, men jeg må!

Har som første mål at jeg skal ned 5 kg, tilsammen så tenker jeg foreløpig at jeg skal ned rundt 10-13 kg.

Vil helst være anonym, men skal finne på noe å signere med ;)

Kan jeg få være med her? :)

Jeg har prøvd å kutte ut godteri og å være flink til å trene i flere mnd nå, det har gått greit i perioder, men hver gang jeg f.eks spiser godteri pga helg eller om vi tar en tur bort, så sliter jeg med å fortsette etterpå.

Så nå skal jeg holde meg unna godteri fra i morgen av og fram til minstemann skal feire bursdag om ca 2 uker.

Det er en evighet for min del, men jeg må!

Har som første mål at jeg skal ned 5 kg, tilsammen så tenker jeg foreløpig at jeg skal ned rundt 10-13 kg.

Vil helst være anonym, men skal finne på noe å signere med ;)

Så flott at du vil være med. Velkommen!! Det er et herlig sted å være og masse god motivasjon. Det kan være lurt å finne noe å signere med så vet vi at det er deg siden det er ei anna anonym her inne. :)

Til dere andre: Kan fortelle at jeg har vært i selskap både lørdag og i dag. Fredag ble det alkohyler, god mat og godis. Lørdag ble det elggryte og kaker. I dag ble det både masse god mat og kaker. Føler meg ikke helt bra nå, kan du si!!

Shit au, i morgen starter jeg friskt! hvordan går det med dere andre?

Vi var i selskap på søndag. Fikk koldtbor og masse god mat. Det ble dagens middag og jeg spiste meg mett, ble noen få glass cola også siden det var det eller varmt vann å velge mellom :o

Til dessert var det kaker og gele og slikt. Jeg tok 2 bittesmå kakestk og 3 kransestenger. Ikke så ille til å være meg. Men det viktigste for meg var at når jeg likevel hadde lagt i meg nok kcal til 1 1/2 dag der så tok jeg shaken min til kvelds og ikke fortsatte mat-orgiet med sjokolade og chips osv.

Jeg er klar som et egg igjen idag og er på igjen en ny uke med lite mat hehe :D

Lurer på om jeg skal drøye vekta enda lenger enn neste helg også. Kjører kanskje på så lenge jeg klarer. Vil jo ha motivasjon og ikke et slag i trynet når jeg da endelig går på. Skal jo "bare" ned 5-8 kilo innen mai alt etter hvor jeg ligger nå, mot de over 20 kiloene jeg allerede har gått ned :P

Åkkeiåkkei jenter, vi er IKKE særlig flinke om dagen!!

Nå må vi ta tak her! Desember er virkelig ikke langt unna, og da blir det utskeielser uten like, så nå MÅ vi komme i form før det!

Challenge: alle må legge ut bilde av seg selv i nyttårsantrekket! For det er jo ikke særlig kult å legge ut et bilde av seg selv hvis valkene er det mest fremtredende ;-)

Nå må vi ta tak her! Desember er virkelig ikke langt unna, og da blir det utskeielser uten like, så nå MÅ vi komme i form før det!

Challenge: alle må legge ut bilde av seg selv i nyttårsantrekket! For det er jo ikke særlig kult å legge ut et bilde av seg selv hvis valkene er det mest fremtredende ;-)

:o Jeg er med! Selv om jeg ikke er særlig glad i å gå i kjole.. ..Fordi jeg er tjukkas.. Kanskje jeg skal ta et hint?? På tide å komme i form slik at jeg faktisk kan gå i kjole uten å føle meg som en hval. Flere som er med? :) Er det noen av dere som tør å legge ut før og etterbilde?

:o Jeg er med! Selv om jeg ikke er særlig glad i å gå i kjole.. ..Fordi jeg er tjukkas.. Kanskje jeg skal ta et hint?? På tide å komme i form slik at jeg faktisk kan gå i kjole uten å føle meg som en hval. Flere som er med? :) Er det noen av dere som tør å legge ut før og etterbilde?

Jeg er med jeg. Men garanterer ikke kjole! :P Da må det bli jul hehe :) Kan legge ut før bilde også jeg. Hvordan gjør jeg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...