Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Altså, her har man lest at mange godtar alt, og noen nesten ikke liker noen ting, og begge deler er normalt. Så nå på tirsdags formiddag lurer jeg på, hva dere ABSOLUTT ikke gjør og hvorfor
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg ville takket nei til wetsex, sex som involverte avføring og hadde nok også styrt klar av en som ville suge på tærne mine og slik. Skikkelig hardcore SM er heller ikke noe for meg, men litt tvang er veldig opphissende. Er vel stort sett ganske altetende når det gjelder sex, tror jeg.
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Sier meg enig med vedkommende over. Ganske så åpen, men alt som har med avføring og urin å gjøre er no-go for min del. Skjønner heller ikke greia med gadgets (pisk, håndjern, osv). Men å bli tatt godt tak i, og et par velplasserte klaps på rumpa er vel aldri å forakte
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Wetsex, avføring, anal eller sex som innebærer å involvere andre enn meg og mannen. Samt veldig avansert S/M. Og jeg setter heller ikke pris på menn som kler seg som damer. Og sikkert en del andre ting jeg ikke kommer på å farta!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Med fare for å bli hengt ut som dagens pervo, så vil jeg si at jeg har prøvd wetsex etter inntak av litt alkohol, og det var ikke så verst! Det viktigste er å drikke masse (vann!) på forhånd. Da slipper man evt lukt om man er redd for det. Kall det gjerne grisete og ufint, men urin er helt rent. En stor fordel å gjøre dette i dusjen da, og ikke i senga! Avføring og throating (hvor man kjører kuken så langt ned i halsen at man spyr) holder jeg meg langt unna pga lukt, bakterier og den generelle sykdomsfølelsen. Ellers er det ganske fritt fram, det er moro og spennende å utforske sine grenser. FInner man ut at man ikke liker det så går det an å si ifra og avbryte, men da har man i det minste prøvd og vet at det ikke var noe for akkurat deg. Gjelder selvsagt å ha en partner som tenker på samme måte
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Wetsex, avføring, sære fetisjer (fotfetisj, bli behandla som en baby/behandle partneren som en baby osv), dirty snakk høres bare sært ut (åå jeg skal skyve den harde kuken min inn i den trange musa di!: Høres ut som noe som er tatt fra en ViMenn novelle.) Ellers.. bring it on. Håndjern, pisker, husker, kostymer.
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 For min del funker skitten-snakk glimrende, jo grovere jo bedre!! Kanskje fordi jeg er sammen med en såpass snill og høflig mann at jeg liker at han tar litt av på soverommet, fnis
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 For min del funker skitten-snakk glimrende, jo grovere jo bedre!! Kanskje fordi jeg er sammen med en såpass snill og høflig mann at jeg liker at han tar litt av på soverommet, fnis Hehehe:D Gubben her er også egentlig temmelig snill-gutt til vanlig, så har ikke noe imot at skyggesiden kommer frem på soverommet Men klarer fremdeles ikke få helt sansen for dirtysnakken. Funker bedre hvis vi spiser ute en plass, og han sier helt rolig hva som skal skje når vi kommer hjem, har sendt barnevakten på dør og vi er alene og ungene sover..
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Oooh, nice. Min bedre halvdel er også bra på å fortelle meg på vei hjem hva han har tenkt å gjøre. Funker veldig bra.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Wetsex, avføring, tvang, kveling, og s/m er jeg ikke veldig tilhenger av. Jeg nekter også å bli spruta i tryne.. rett og slett ting hvor jeg som person ville følt meg "tråkka" på. Hva andre liker legger jeg meg ikke oppi, og jeg rynker ikke å nesa hvis noen forteller meg at de liker wetsex f.eks.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 har aldri prøvd eller vært tiltrukket av wetsex eller avføring. Ellers kan alt som er lovlig prøves
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har faktisk alltid vært glad i kveling og throating, men skjønner at enkelte føler seg ”tråkket på” av denslags.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 6. mars 2012 #13 Skrevet 6. mars 2012 Anon cru : Kjenner flere som liker det, det meste er nok ganske vanlig. Jeg ble voldtatt da jeg var 11, og har nok fått litt "avsmak" på ting der jeg ikke har kontrollen selv
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Jeg ble misbrukt fra jeg var 7-11. Jeg har ikke noe imot å bli dominert over nå, nettopp fordi dette er under en kontrollert situasjon.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #15 Skrevet 6. mars 2012 Er nok litt kjedelig jeg. Liker bare "ordinært" opplegg i senga (eller dusjen eller lignende). De mest vanlige stillingene og sånn. throating(?) har jeg aldri hørt om før. Jeg dømmer ingen for hva de liker, men kan noen fortelle meg hva som er fint med å få noe stukket så langt ned i halsen at man faktisk kaster opp?? Den syns JEG var spesiell.. :-p
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 miryks: joda, situasjonen kan være så kontrollert atte, men så lenge jeg føler selv at det er "tvang", så funker det dårlig. hehe
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 Hvorfor liker du "de vanlige stillingene"? Hvorfor liker noen å bli bæsja eller tissa på?
Gjest Miryks Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 miryks: joda, situasjonen kan være så kontrollert atte, men så lenge jeg føler selv at det er "tvang", så funker det dårlig. hehe Joda, ser den. Jeg takler ikke å få kuken stappa ned i halsen så den nesten treffer magesyra. Oralsex er vel den eneste tingen jeg selv vil ha 110% kontroll over..
Anon-Cru Skrevet 6. mars 2012 #19 Skrevet 6. mars 2012 Er nok litt kjedelig jeg. Liker bare "ordinært" opplegg i senga (eller dusjen eller lignende). De mest vanlige stillingene og sånn. throating(?) har jeg aldri hørt om før. Jeg dømmer ingen for hva de liker, men kan noen fortelle meg hva som er fint med å få noe stukket så langt ned i halsen at man faktisk kaster opp?? Den syns JEG var spesiell.. :-p For min del handler det vel litt om å underkaste seg, og følelsen av å "bli tatt". Men igjen, det er til dels ubehagelig, så skjønner at det ikke er noe for alle...
rosavugge Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 Wetsex, avføring og bdsm er ting som er no way for meg.. Er åpen for det meste ellers igrunn Ofc er det viktig at partneren har samme syn på ting som jeg har, at vi ikke gjør noe mot den andres vilje! Litt lett dasking og dirtytalk kan jeg også fint være med på.. Jeg tror forresten at jeg hadde følt meg ganske dum med "skuespill", tror ikke jeg kunne vært katt og eier eller dirty hushjelp og sånn når jeg tenker meg om.. Da måtte det bare vært en liten spøk mellom meg og kjæresten, ikke noe vi hadde planlagt eller satt oss inn i rollene som! (da tenker jeg på dirty hushjelp, tror ikke jeg ville vært katt uansett!) Synes sex er spennende, og det er gøy å utforske nye ting, men alt har en grense Så lenge begge parter er enige, så er det vel bare å kjøre på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå