Gå til innhold

Skal du ned 10-20 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil være min slankepartner? Må være seriøs med tanke på og gå ned :)

Jeg skal ned 15 kilo. Synes virker lettere om jeg hadde hatt noen som var i samme situasjon og som tok dette seriøst. Ukentlige oppdateringer osv..

Jeg har startet i dag. Ingen diett, kun spise mindre + bevege meg mer.

Hadde satt stor pris på om det hadde vært noen der ute som vil dele denne reisen med meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg, meg, meg! Jeg skal, vil og må gå ned ca 10 kilo, men som deg skal jeg ikke gå på noen diett, kun spise riktig og bevege seg mer. Send meg en PM da:)

Skrevet

Sendt deg PM :)

Gjest Miryks
Skrevet

*rekker opp hånda og hopper opp og ned*

Skal ned noe mer enn 10-20 kg, men hadde vært supert med en slankepartner :D

Skrevet

Det er bare og slenge seg på :D Jo fler, jo mer motivasjon! :) Hvordan skal du gå ned? diett, sunt kosthold / mer mosjon?

Skrevet

Hei Jente 2011, du svarte på en tråd jeg hadde for en liten stund siden om slanking, vet ikke om du husker det. Men jeg vil gjerne være med dere i en liten slankegruppe, jeg skal ned 10 kg, ca. Jeg går også inn for å spise mindre, og trene mer.

Gjest Miryks
Skrevet

Weeee :D

Tenkte å begynne med svømming (selv om jeg ikke ser ut i badedrakt), gå mer turer og gi gubben forbud mot å handle godter i uka. Jeg er så svak at jeg ikke klarer å motstå skapet som roper på meg om det er fullt

:[ Kutte ned på porsjonene selv om maten er kriminelt god :P

Skrevet

Rekker også opp hånda.

Spise mindre, bevege meg mer.

Ingen diett, og ingen trengingsstudio :-)

Skrevet

Er det ikke en slankeside her inne? Da jeg jo lage en tråd nå, så vi kan skrive opp startvekt o.l? :) Er dere med? Så kan vi ha veiedager på onsdag, siden det er midt i uka?

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Meg og meg og!! Skal ned 10 kg til sommeren, de sitter som limt!

Blir sunt kosthold generelt og trening (svømming, treningsstudio og turer i skogen), ingen diett (det ender alltid med at jeg ikke klarer å holde de likevel). Wee, trenger inspirasjon!

Skrevet

Er det ikke en slankeside her inne? Da jeg jo lage en tråd nå, så vi kan skrive opp startvekt o.l? smile.png Er dere med? Så kan vi ha veiedager på onsdag, siden det er midt i uka?

Ja, flott, lag en egen tråd til oss på slankesiden :-) Finn på et navn til denne gruppen som du legger i tittelen, så er det lett å finne igjen. Er med på onsdag som veiedag!

Hm, vårslankerne?

Gjest Miryks
Skrevet

Er det ikke en slankeside her inne? Da jeg jo lage en tråd nå, så vi kan skrive opp startvekt o.l? :) Er dere med? Så kan vi ha veiedager på onsdag, siden det er midt i uka?

Ja, flott, lag en egen tråd til oss på slankesiden :-) Finn på et navn til denne gruppen som du legger i tittelen, så er det lett å finne igjen. Er med på onsdag som veiedag!

Hm, vårslankerne?

Den vekten jeg skal ned rekker jeg aldri å gå ned på en sunn måte til sommeren, så... 2012-slankerne? :P

Skrevet

jeg har laget en tråd! :D Ny slankegruppe som overskrift! :) Skriv inn start vekt o.l hvis dere ønsker. :D

Skrevet

2012-slankerne høres bra ut :-)

Skrevet
:o Skulle kanskje skrevet 2012 slankerne.. Hørtes bedre ut! :P
Skrevet

skrev en ny tråd.. hehe.. 2012 slankerne!! :D

Gjest Miryks
Skrevet

Er det bare jeg som er helt blåst siden jeg ikke finner tråden? :S

Skrevet

Gå på forum, så ned til helse. Og under der står det slanking :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...