Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Mange går ut med ganske detaljerte og gjenkjenbare beskrivelser om sensitive tema, og det kan være at venninnen eller søsteren din også sitter på dib, og leser "anonyme" beskrivelser av deg, uten at du er klar over det... Jeg har faktisk kjent igjen en historie her, ikke noe "flaut" tema da, sånn sett greit. Men har selvsagt ikke sagt det til venninnen min. Hun vet ikke at jeg er her heller (tror jeg!)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #2 Skrevet 6. mars 2012 Jeg legger aldri ut slike historier som kan kjennes igjen. Er her mest for å svare på ting, eller spørre om ting som "Hvilken vogn er best".. Vet at jeg har 2 venninner her og jeg vil ikke skrive noe som de vil kjenne seg igjen i. Selv om det skal mye til da.. Har og kjent igjen historien til ei venninne, men har ikke fått meg til å si noe til henne om det da. Var ikke meg hun skrev om så.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Nei, fordi jeg kun skriver ting jeg kan stå for i ettertid. Foirøvrig har jeg flere bekjente her inne, både blant venner og familie, de vet hvem jeg er, og jeg vet hvem de er. Gjør ingenting. Strengt "hemmelige" og svært private ting som jeg overhodet ikke vil dele med noen, de holder jeg uansett for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 Jo, det er jeg.. Og spesielt etter at en kan klikke på nicket og få opp de siste innleggene vi har skrevet. Prøver derfor å ikke bruke nicket når jeg skriver om personlige ting. Om noen da kjenner igjen det ene innlegget så er det greit, men jeg ønsker ikke at folk skal kunne se hele historikken min...
Mandalas Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Nei. Jeg tror da jeg bare skriver ting jeg kan stå inne for. En sjelden gang skriver jeg anonymt, og da er det heller ikke noe som kan kjennes igjen på den måten.
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2012 #9 Skrevet 6. mars 2012 Nei, jeg skriver bare det jeg kunne sagt ansikt til ansikt til folk. Jeg synes god oppførsel er viktig selv om man (særlig når man) er kritisk til noe/noen. Om jeg skulle lagt ut spørsmål/historier som omhandler andre enn meg selv, hadde jeg brukt anonymknappen, for at ingen skal kunne legge sammen informasjon jeg har gitt om meg selv og finne ut hvem den andre er. Men jeg legger ikke ut sånne historier.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #10 Skrevet 6. mars 2012 Jo, det er jeg. Men jeg tror foreløpig man må aktivt finne flere av mine innlegg for å finne ut av det. Og da er det enten ingen god venn av meg som bare vil snoke, eller så er det en som får litt bakoversveis for hvordan jeg har det, og kanskje det er positivt? Er mest redd for at kolleger eller perifere folk skal kjenne meg igjen, men tror ikke det er så sannsynlig. Mye av det jeg poster med nick som er veldig personlig, er nok helt ukjent for de fleste som kjenner meg. Etter ny layout har jeg postet ting som jeg vil være anonym med, som har kommet opp med nick. Får litt hetta da, men samtidig tenker jeg "sånn er jeg, og sånn er det".
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 6. mars 2012 #11 Skrevet 6. mars 2012 Om jeg blir gjenkjent, så kan jeg fullt ut stå for det jeg skriver. Dessuten kan det godt være flere som skriver om noenlunde samme hendelser her inne, uten at det behøver å være venninna mi. Jeg tenker ikke automatisk at det er henne, når jeg leser et innlegg.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Jo, litt. Men så tenker jeg at så lenge jeg er anonym så blir jeg ikke kjent igjen, for jeg kan umulig være den eneste i landet som har hatt problemer i forhold, sliter med stebarn, har svigermonster istedetfor svigermor, jeg er ikke alene om å ha de tankene jeg har om lysbakken,dårlige barnehager og utroskap, jeg er heller ikke den første i landet som har hormoner og bekymringer i svangerskap, ei heller den eneste som har en fortid. Så da skriver jeg det jeg trenger å skrive for å kunne få svar på det jeg trenger svar på. Skulle noen kjenne meg igjen, så javel, de leser ikke noe annet enn sannheten uansett, fra min side ihvertfall. Og er sannheten alltid så grusom å vite om?
AngryBird Skrevet 6. mars 2012 #13 Skrevet 6. mars 2012 Nei, er ikke her inne for å være forumtroll eller noe så kan stå for det jeg skriver og mener. Selvom man diskuterer ting her som man kanskje ikke tar med kassadama på kiwi så tenker jeg at om noen som kjenner meg igjen vil spre dette rundt så sier det mer om den personen enn om meg;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Nei egentlig ikke. Jeg kan stå for det jeg skriver.
SmellyCat Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Nei. Bytter alltid litt på han/hun, hvor det var osv. slik at evt. historier ikke kan kjennes igjen. Skriver helst ikke så mye personlig, men om jeg Må ha med en hsitorie for å vise en poeng endrer jeg litt på den. Er veldig bevisst på hva jeg skriver. Er litt "nettparanoid"
Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. mars 2012 #17 Skrevet 6. mars 2012 Nei ikke egentlig Vet at min søster er her inne og hun vet om meg også. Uten om det vet jeg om 2 andre venninner som har vært her inne, vet ikke om de er her lengre eller om de har byttet nick. Men er aldri så personlig her inne at jeg ikke kan stå for det jeg skriver
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Jeg skriver bare ting om andre som jeg selv kan stå for i ettertid, om som den evnt personen prater høyt om selv også. Og ting om meg selv er jeg ikke så nøye på om folk får vite
Kortslutning Skrevet 6. mars 2012 #20 Skrevet 6. mars 2012 Nei, står for det jeg skriver og mener:) Men forteller heller ikke ting som kan støte de i rundt meg eller sladrer om ting som ikke skal sladres om:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. mars 2012 #21 Skrevet 6. mars 2012 Nei, jeg er ikke redd for det. Hvem som helst kan lett finne ut hvem jeg er, og det er jeg veldig klar over. Derfor skriver jeg heller aldri ting her inne som ikke de som kjenner meg allerede vet om meg, og /eller som jeg kan stå for ved en evt konfrontasjon. Er det noe jeg ønsker å ta opp her inne som jeg finner sensitivt, så brukerj eg anonymknappen, men det er ytterst sjeldent. Signerer nesten bare med nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå