lykke_rus Skrevet 6. mars 2012 #1 Skrevet 6. mars 2012 Vi skal fly til Frankrike i sommer og være på en seilbåt en ukes tid. For å komme til seilbåten tar vi tog og evt buss/taxi, så lurer på om vi skal ta med bilstolen (han er 10mnd da). Tar med sele, blir jo lettere når en er på flyplassen, men tenker på buss/biltur, vet ikke om det er så mange som er utstyrt med bilstol akkurat... Også er det jo litt greit å slippe å draske på den... Noen som har noen tips?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 7. mars 2012 #2 Skrevet 7. mars 2012 Hvis han er 10mng og fortsatt bruker babystol ville jeg tatt den med! Kan ikke regne med å låne barnesete i taxi/ buss. Dessuten kan den være grei å ha uansett ettersom du kan bruke den som vippestol ol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå