Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly til Frankrike i sommer og være på en seilbåt en ukes tid. For å komme til seilbåten tar vi tog og evt buss/taxi, så lurer på om vi skal ta med bilstolen (han er 10mnd da). Tar med sele, blir jo lettere når en er på flyplassen, men tenker på buss/biltur, vet ikke om det er så mange som er utstyrt med bilstol akkurat... Også er det jo litt greit å slippe å draske på den... ;) Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han er 10mng og fortsatt bruker babystol ville jeg tatt den med! Kan ikke regne med å låne barnesete i taxi/ buss. Dessuten kan den være grei å ha uansett ettersom du kan bruke den som vippestol ol...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...